וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי רחמים: "השופט גמר אותנו. פשוט בושה"

מנכ"ל באר שבע כעס על השריקה של שמואלביץ' לפנדל. אלישע לוי: "הפסדנו בגלל החלטה מוטעית שחרצה את גורל המשחק"

one

הפועל באר שבע היא כנראה התרופה של הפועל תל אביב. אחרי שהניצחון האחרון של האדומים בכל מסגרת היה בגביע, בסיבוב ח' בוורסמיל, הקבוצה הגיע שוב לבירת הנגב ושוב ניצחה 1:2. במרכז המשחק עמדה שריקה שנויה למחלוקת לפנדל על עומר דמארי, שתרגם את האירוע לשער ניצחון. בבאר שבע כעסו על ההחלטה של השופט איתן שמואלביץ'.

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. קובי אליהו
"שחקנים נלחמו והפסדנו בגלל הפנדל הזה". אלישע לוי/קובי אליהו

"אני לא יכול להתמודד עם החלטה כזו של שופט", אמר המאמן אלישע לוי. "אם הוא עומד כל כך קרוב ולא רואה, אני מצטער. הפסדנו בגלל החלטה מוטעית שחרצה את גורל המשחק, וחבל. לא היה משחק גדול ואני לא מתרץ. גם הפועל לא היתה טובה. שחקנים נלחמו והפסדנו בגלל הפנדל הזה".

מנכ"ל הקבוצה אסי רחמים הטיח ביקורת חריפה בשיפוט. "אני לא יודע איך היה נגמר המשחק, אבל השופט פשוט גמר אותנו", אמר המנכ"ל. "טעות קשה מאוד, החלטה שערורייתית. זה לא היה קרוב לפנדל. יש מקרים שבהם אתה קובע שמשהו גבולי ושופט פועל תחת לחץ, אבל זה לא היה המקרה. ממבט ראשון לא היה ספק. אני יודע שלא יעזור לפנות לאיגוד השופטים. מאיר לוי היה כאן בתור משקיף, הוא נכנס ודיבר עם השופטים. ההחלטה הזאת החריבה לנו את הסיכוי להתמודד בפלייאוף העליון ולשחק עם הפנים למטה. שוב, אין כאן שום דבר גבולי. חבל שכך הדברים מתנהלים. נותר לנו רק להצטער ולגנות את מה שקרה. פשוט בושה".

לאחר המשחק נשמעה ביקורת גדולה על השיפוט גם מצד שחקנים, אבל אחד מהם אמר: "צריך לעצור את זה פה. רק אנחנו אשמים שלא ניצחנו את רמת גן ועכו. כמו שאמרנו בשבועות האחרונים, יש כאן שחקנים שלא ראויים לחולצה של באר שבע. ואחרי המשחק היום, המבין יבין. יש לנו הזדמנות לפלייאוף עליון אם ננצח שני משחקים ונתפלל. הקבוצה הזאת שווה יותר".

אגב, ייתכן ובבאר שבע יפנו מחר להתאחדות לכדורגל בעניין השופט, זאת למרות שבמועדון סבורים שגם פניה חריפה בעניין לא תשנה דבר.

הפועל תל אביב גברה על הפועל באר שבע 1:2

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שוער הפועל באר שבע אוסטין אג'ידה, לצד וויליאם סוארס, מור שושן. קובי אליהו
בבאר שבע ישקלו לפנות להתאחדות בעניין השופט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully