וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "כולנו מאחורי פרדי דוד עכשיו"

הפועל תל אביב ניצחה בבאר שבע, הקשר תמך במאמנו: "נתנו את הנשמה". דוד: "זו זכות גדולה להיות כאן, חבורה של גברים"

one

הניצחון האחרון של הפועל תל אביב עד הערב, היה בגביע מול הפועל באר שבע בחוץ. הערב (שבת), האדומים מהמרכז עשו זאת שוב לאדומים מבירת הנגב ואפילו עם אותה תוצאה, 1:2. עודד גביש כבש שער עצמי (12), דובב גבאי השווה בדקה ה-70 ועומר דמארי ניצח עם פנדל לא מוצדק בדקה ה-78.

פרדי דוד מאמן הפועל תל אביב עם אלמוג כהן. קובי אליהו
בכורה מוצלחת ומחמאות מהקשר. פרדי דוד עם אלמוג כהן/קובי אליהו

המאמן המנצח, פרדי דוד, בהופעת בכורה על הקווים של הפועל, אמר: "יש לנו חבורה של גברים. אמרתי במחצית שנעזוב את הטקטיקה, כי הפועל יודעת לשחק כדורגל הרבה יותר טוב. הקהל של הפועל תל אביב הוא הד.נ.א. הוא מגיע, מעודד ונותן את התמיכה גם אם הוא לא במצב רוח הכי טוב. השופט בא לעשות את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר. לפעמים הדברים לא פועלים לטובתנו, אבל השופטים עושים את העבודה שלהם. זו זכות גדולה מאוד להיות בהפועל תל אביב, זה מועדון ענק".

אלמוג כהן, שניצח משחק ראשון באדום, הוסיף: "ידענו שאנחנו באים למגרש מאוד קשה. אני שמח בשביל כולם, נתנו את הלב והנשמה ואין מאושר ממני. אני אף פעם לא מתעסק בשופטים, אני רק חושב איך לנצח. היה לנו מאוד חשוב הניצחון הזה. אנחנו מסתכלים רק למעלה, ממשחק למשחק. מועדון כמו הפועל תל אביב חייב לנצח כל משחק, מול כל קבוצה".

על חילופי המאמנים אמר כהן: "יוסי עשה עבודה נפלאה בהפועל, פחות הלך לו בזמן האחרון, אבל אנחנו מאוד אוהבים אותו. פרדי בא והביא גישה שונה ועכשיו אנחנו מאחוריו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. קובי אליהו
כועס ובצדק. לוי/קובי אליהו
ניר נחום הפועל תל אביב. קובי אליהו
בסוף היה בסדר. ניר נחום/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully