וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: מדליות ארד לג'רבי ופולק בגרנד פרי דיסלדורף

23.2.2013 / 20:08

הישראלית גברה על הילדה דרקסלר, פולק ניצח בארבעה קרבות. שגיא מוקי סיים במקום ה-5 במשקל עד 73 ק"ג

הג'ודאים הישראלים רשמו היום (שבת) הישגים יפים בתחרות הגרנד פרי היוקרתית בדיסלדורף שבגרמניה, והשיגו שתי מדליות ארד, כשמי שעלו על הפודיום היו ירדן ג'רבי וגולן פולק. ג'רבי, שמתחרה בקטגוריית המשקל של עד 63 ק"ג, גברה באיפונים מהירים על יריבות מספרד ומשבדיה בקרבות הראשונים שלה. בחצי הגמר היא התמודדה נגד קלריס אגבגננו הצרפתיה, שרק לפני שבועיים זכתה במדליית הזהב בגרנד סלאם פריז. בקרב הזה ג'רבי הפסידה באיפון, ועברה לגמר בית הניחומים, שם היא ניצחה את הג'ודאית האוסטרית הוותיקה, הילדה דרקסלר, וזכתה במדליית הארד. "אני שמחה מאוד על המדליה הראשונה ב-2013", אמרה ג'רבי. "יש לי תחושת פספוס קטנה כי לדעתי יכולתי להשיג יותר, אבל בסך הכל אני מרוצה".

- הג'ודוקא ירדן ג'רבי. ברני ארדוב
ניצחון נאה על הג'ודוקא הוותיקה. ג'רבי/ברני ארדוב

גולן פולק, שהתחרה במשחקים האולימפיים בלונדון, השיג פודיום ראשון השנה בתחרות בינלאומית גדולה. הוא פתח את התחרות בניצחון באיפון על קיליאן לה בלוש הצרפתי, והמשיך בניצחון בנקודות מול חאן מגומדוב קמאל הרוסי. בסיבוב השלישי הוא התמודד מו מסאשי אבינומה היפני, מדליסט הארד מלונדון 2012, והפסיד לו בוואזארי. פולק עבר לבית הניחומים, שם ניצח בקרב הראשון את טרלאן קארימוב מאזרבייג'אן, שסיים שביעי במשחקים האולימפיים האחרונים. בקרב על מדליית הארד גבר פולק בנקודות על מיארגצ'ה סנג'אסורן המונגולי. "היתה לי ירידת מתח אחרי האולימפיאדה, והיום אני שמח שאחרי תקופה לא כל כך טובה חזרתי לעצמי וגם לצמרת העולמית. אני יודע שזו רק ההתחלה", אמר פולק.

שגיא מוקי, שהתחרה בקטגוריית המשקל של עד 73 ק"ג, היה קרוב גם הוא למדליה וסיים בסופו של דבר במקום החמישי. הוא פתח עם ניצחונות על יריבים מקזחסטן וגאורגיה, ובהמשך הוא השיג וואזארי מול וואנג קי-צ'ון מדרום קוריאה לפני שהפסיד לו באיפון. בבית הניחומים גבר מוקי על רנה שניידר הגרמני, אבל הפסיד בקרב על מדליית הארד לרוק דרקסיץ' מסלובניה, שהשיג מולו יוקו. טומי ארשנסקי (עד 60 ק"ג) גבר על יריב אמריקאי בסיבוב הראשון, אבל הפסיד בקרב השני שלו לסלובני. אצל הנשים, שירה ראשוני (עד 48 ק"ג) הפסידה בקרב הראשון שלה ליריבה רומניה, וגילי כהן (עד 52 ק"ג) הפסידה לאוקראינית.

משלחת אולימפית לונדון 2012. ברני ארדוב
פודיום ראשון בתחרות בינלאומית העונה. פולק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully