וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "גם כשלא יוצרים מצבים, חשוב לשמור על יתרון"

22.2.2013 / 13:15

מאמן מכבי חיפה ערך אסיפה לקראת בית"ר. גולסה ועזרא חזרו להתאמן ואמורים לפתוח. הערכה: האיצטדיון יהיה מלא בראשון

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (ראשון) . במועדון דיווחו אתמול כי האיצטדיון צפוי להתמלא ביום ראשון, לאחר שיותר מעשרת אלפים צופים, בהם המנויים, כבר הבטיחו את מקומם במגרש. המשטרה מתכוונת לנהוג ביד קשה כלפי מתפרעים והאבטחה תתוגבר בעקבות המתיחות בין חלק מאוהדי בית"ר ירושלים להנהלה שלה.

חן עזרא, שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
עשוי לפתוח. חן עזרא/קובי אליהו

אריק בנאדו טרם תרגל את ההרכב, אבל כבר עכשיו ברור שהבלם אנדריי פיליאבסקי יחליף את אדין צוצאליץ' שנותח וייעדר תקופה ארוכה. אייל גולסה שלא התאמן אתמול שב לאימונים ויהיה כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים. חן עזרא החולה שב גם הוא להתאמן ואמור לפתוח בהרכב. גם אייל משומר מועמד לחזור ל-11 על חשבון עודד אלקיים אך נראה כי ההחלטה הסופית בעניין תתקבל רק מחר.

היום (שישי) ערך המאמן אסיפה בה נתן דגשים מתוך המשחק האחרון מול בני סכנין. "לא סיכנו את השער שלה בהרבה התקפות, אבל ידענו לשים את האחד אפס הקטן ולשמור על זה מצוין. זה קרה בעזרת משחק הגנה מעולה, של כולכם".

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"לשמור על 0:1 זה חשוב מאוד". בנאדו/אדריאן הרבשטיין

עידן ורד יגיע ביום ראשון לישראל ויצפה בחבריו, אבל אמור לחזור לפעילות רק בחודש יוני. בהנחה שחיפה תשחק במפעלים האירופאים ביולי, השחקן אמור להיות כשיר, אך הדבר תלוי גם בקצב השיקום שלו לאחר החזרה לאימונים. הקשר תמיר כהן אמור לחזור לסגל על חשבונו של ג'אבר עטאא המורחק. לירוי צעירי יפתח על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully