וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - הפועל חיפה: התחתית בוערת

שתי האחרונות בטבלה דרוכות לקראת המפגש (ש', 18:00, אין שידור). ברשישת: "גאה לייצג את עכו". קלינגר: "זו הזדמנות גדולה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*הפועל חיפה היא אחת הקבוצות היחידות בתולדות הליגה הראשונה שהפועל עכו עושה לה בית ספר באופן קבוע. המספרים ברורים: מ-14 משחקים, עכו ניצחה 6 והפסידה רק 2. עוד 6 נגמרו בתיקו.

*כשעכו מארחת היא מנצחת כל משחק שני (4 מ-8). שלושה משחקים נגמרו בתיקו ואחד הפועל חיפה ניצחה.

*את הניצחון היחיד שלה על עכו בחוץ השיגה הפועל חיפה באוקטובר 1977 (1-2).

*הפועל עכו מגיעה אחרי ניצחון ביתי (שני בסך הכול). אחרי הניצחון הביתי הראשונה העונה (1-5 על סכנין), היא השכילה להשלים שני ניצחונות ברצף (כשניצחה בטדי את בית"ר ירושלים).

* יובל נעים אימן 7 פעמים נגד הפועל חיפה. הוא ניצח 3 פעמים (כולן בבית) והפסיד 3 פעמים, וסיים עוד משחק אחד בתיקו.

* לניר קלינגר אין מספרים טובים נגד הפועל עכו. הוא ניצח משחק אחד מחמישה, סיים עוד אחד בתיקו והפסיד שלושה.

נתונים: אתר דריבליסט

ניר קלינגר, מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
העבר שלו מול עכו לא מבשר טובות. קלינגר/קובי אליהו

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

בצל השבוע הניהולי הסוער שעבר על הפועל עכו עם חילופי היו"רים וכניסתו לתפקיד של יהודה ברשישת שמחליף את ציון וייצמן, עכו מתייצבת למשחק העונה שלה בקרב התחתית הלוהט כשהיא מלאת ביטחון. עם מומנטום חיובי שכולל שתי תוצאות תיקו וניצחון בעידן יובל נעים, בעכו מאמינים שניתן יהיה להשאיר את הנקודות בבית. אחד השחקנים אמר היום: "מתברר שיש לנו קבוצה טובה, הייתה חסרה לנו התלהבות אבל אחרי הניצחון על אשדוד זה נראה שאנחנו יכולים לנצח לא מעט קבוצות בליגה".

נעים ניסה להחדיר אמונה בקרב שחקניו במהלך האסיפה, שבה שוחח גם ברשישת עימם ואמר להם: "אני ממשיך באותה דרך של ציון, וזה כבוד עבורי לייצג את הפועל עכו". בצד המקצועי לא צפויים שינויים משמעותיים בהרכב, כאשר החילוף היחיד הוא בעמדת הבלם כאשר סרג'ה קנז'ביץ' יחליף את משה מישאלוב המוצהב. פרט לכך, שגיב כהן ודדי בן דיין ימשיכו בעמדות המגנים. אמייה טגה שהיה פצוע ישוב לסגל.

הפועל חיפה:

בהפועל חיפה היו עסוקים כל השבוע לשמור את השחקנים בדריכות ולדאוג שלא תהיה נפילה מנטלית במשחק מחר מול הפועל עכו. בצוות המקצועי נוטים שלא לערוך שינויים בהרכב ולהמשיך עם השחקנים שפתחו בניצחון על בית"ר. המשמעות: גל אראל צפוי להמשיך בעמדת הבלם על חשבונו של דושאן ברקוביץ'.

ניר קלינגר התייחס לקרב החשוב עם עכו שעשוי להכריע את גורל העונה: "אני מקווה שנדע לשלב בין הצד המקצועי למנטלי ולהמשיך ביכולת הטובה כפי שהצגנו מול בית"ר. זו הזדמנות מצוינת לחבר לראשונה שני ניצחונות, כי עכשיו כל משחק משפיע על המיקום ועל המצב רוח שלנו ושל היריבות בתחתית. אנחנו מאוד לא רוצים ליפול כי אם לא תהיה המשכיות ולא נדע לעשות קפיצת מדרגה יהיה קשה לשרוד. ברור לנו שעכו זה משחק קשה, אבל גם אנחנו קבוצה בהתלהבות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קשר הפועל חיפה גל אראל. קובי אליהו
ימשיך לקבל קרדיט. אראל/קובי אליהו

יעמדו למבחן

הפועל עכו - סרג'ה קנזב'יץ'

סרג'ה קנז'ביץ' צורף להפועל עכו בינואר כדי לחזק את עמדת הבלם בקבוצה, שסבלה בתקופתו של שמעון הדרי מחולשה משמעותית, אבל יובל נעים הצליח לייצב את ההגנה וקנז'ביץ', שנכנס להרכב כתוצאה מהיעדרותו של מישאלוב, יצטרך להוכיח שהוא מסוגל לתת תחרות בעמדה הזו כדי להמשיך ולקבל הזדמנויות בהמשך.

הפועל חיפה - ולדימיר גלושצ'ביץ'

החלוץ שכיכב מול בית"ר חייב להציג המשכיות ולהוביל את החוד גם במשחק הקרוב. עוד הצגה של החלוץ יכולה לסדר לחיפה מקדמה רצינית במאבקי התחתית.

מאמן הפועל עכו יובל נעים צועק ביציע. רוני לבנה
ימשיך את המאזן הנקי מהפסדים? נעים/רוני לבנה

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, שגיב כהן, אדי גוטליב, סרג'ה קנז'ביץ', דדי בן דיין, יובל שבתאי, ברניסלב יובאנוביץ', נבוישה מרינקוביץ', גיא דיין, תמיר כחלון, אוהד קדוסי.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, טובארנו פינאס, גל אראל (דושאן ברקוביץ'), אושרי רואש, דנילו ניקוליץ', יוסי דורה, גיא צרפתי, רן אבוקרט, לירן כהן, יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully