וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש - הפועל ת"א: הבכורה של פרדי דוד

מאמן הפועל ת"א ניסה לעודד את שחקניו לקראת משחק החוץ (ש', 20:00, ספ'1 ו-HD) . ברוכיאן ונאסר על ספסל באר שבע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* הפועל באר שבע והפועל תל אביב נפגשו 86 פעמים בליגה הראשונה. באר שבע ניצחה 24 פעמים, 24 משחקים הסתיימו בתיקו וביתר, 38 משחקים, ניצחה הפועל תל אביב.

* כשהמשחקים נערכים בוסרמיל: 14 ניצחונות למארחת, 16 להפועל תל אביב, 13 תוצאות תיקו.

* הניצחון הביתי האחרון של באר שבע על הפועל תל אביב היה בנובמבר 2004. יניב אברג'יל כבש את השער היחיד במשחק, בדקה ה-88. מאז: תיקו ושני הפסדים.

* פרדי דוד, המאמן החדש של הפועל תל אביב, אימן ב-193 משחקי ליגה. הוא ניצח 61 פעמים, סיים 56 משחקים בתיקו והפסיד 76 פעמים. אחוז ההצלחה שלו: 41.02.

* מול הפועל באר שבע השיג דוד חמישה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.

* ב-16 השנים האחרונות אלישע לוי אימן 36 פעמים נגד הפועל תל אביב והפסיד 20 משחקים. הוא ניצח רק תשעה וסיים עוד שבעה בתיקו. הפרש השערים שלו הוא 33:64.

* באר שבע מחזיקה במאה אחוזי הצלחה עם איתן שמואלביץ' במשחקי הבית שלה. חמש מחמש.

* הפועל תל אביב ניצחה שישה משחקים והפסידה שלושה תחת שיפוטו של שמואלביץ'.

* ומה שמשותף לשתי הקבוצות? שתיהן מעולם הן לא סיימו בתיקו במשחק בו שמואלביץ' שפט אותן. שימו 1 או 2.

נתונים: אתר דריבליסט

פרדי דוד טוטו תמוז הפועל תל אביב. מגד גוזני
"מאמין בכל אחד מכם". פרדי דוד עם טוטו תמוז/מגד גוזני

מפתחות והכנות:

הפועל באר שבע:

אלישע לוי לא אוהב להשתמש במונח "מהפכה", אבל שחקני באר שבע יודעים שההרכבים שתירגל המאמן לאורך כל השבוע מכוונים בדיוק למקום הזה. שלשום (רביעי) ניסה לוי לא פחות משישה שינויים, כשמי שנראה שישלמו את המחיר על חוסר ההצלחה הם קלמי סבן, אבירם ברוכיאן, בויאן מרקוביץ' הפצוע, דובב גבאי והשוער גליל בן שנן, אותו יחליף אוסטין אג'ידה.

אתמול והיום תירגל המאמן הרכבים שונים ונראה כי עודד גביש, שהיה באנקר עד כה בהרכב וכמעט איבד את מקומו, יפתח בכל זאת משום שהמאמן בונה על וויליאם סוארס בקישור האחורי לצד פטריק אוסיאקו ורביד גזל. סיראז' נאסר לא תורגל גם הפעם ואילו ניקולאס פלצ'וק צפוי לפתוח בהתקפה לצד תומר סוויסה ועידו אקסברד. את מרקוביץ' החליף לאורך כל השבוע בן והבה.

במהלך השבוע נכנסה אלונה ברקת לחדר ההלבשה והטיחה ביקורת בשחקנים. זו הייתה הפעם הראשונה בעידן אלישע לוי במועדון בה הבעלים נקטה בצעד כזה, שנבע מהתבוסה מול הפועל רמת גן והוביל אותה להחלטה לנסות לזעזע את השחקנים. "כולם כאן יודעים מה משמעות המשחק ואין צורך להרחיב", אמר שחקן בקבוצה, "הפסד להפועל, והעונה שלנו נגמרה כבר השבוע. לא נגיע לפלייאוף העליון ואנחנו רחוקים מספיק מהקו האדום".

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב ערכה היום את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול הפועל באשר שבע מחר. למאמן פרדי דוד שיערוך את הופעת הבכורה שלו על הקווים אצל האדומים לא מעט בעיות. שלושת הבלמים וואליד באדיר, סאבו פאביצ'ביץ' ודויד רוצ'לה כרגע לא כשירים ודוד ייאלץ להסתדר או עם אריק דג'מבה דג'מבה כבלם או עם יגאל אנטבי ששיחק מול מכבי נתניה בעמדה זו. בכל מקרה, המאמן החדש לא תרגל הרכב כל השבוע וכרגע קשה להעריך עם מי יפתח מחר.

גם הקשר חנן ממן לא יהיה בסגל בגלל צבירת כרטיסים צהובים ומי שימשיכו להיעדר הם גילי ורמוט, שי אבוטבול ואלרואי כהן. אגב, אפילו סגל השחקנים לא ידוע בשלב. מי שיחזור לסגל למשחק יהיה החלוץ עומר דמארי שגם צפוי לפתוח וגם טוטו תמוז שהושעה בשבוע שעבר.

לאחר האימון ערך דוד אסיפה בה הראה לשחקנים קליפ שהכין, ושמראה את כל השערים של הפועל העונה: "לא משנה מי יישחק מחר, אנחנו צריכים להיות ביחד", אמר דוד לשחקניו. "יש לנו משימה לא פשוטה מחר, אבל אני מאמין בכל אחד מכם וסומך עליכם שתעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר". אגב, אפילו סגל השחקנים לא ידוע בשלב זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, עם שחקן הקבוצה, ניקולאס פלצ'וק. ברני ארדוב
הוא יהיה הישועה? פלצ'וק/ברני ארדוב

יעמדו למבחן:

הפועל באר שבע: תומר סוויסה

המבחן של סוויסה הוא גם המבחן של אלישע לוי. אם החלוץ יכול היה לשחק מחצית אחת בגלל פציעה בשרירי הבטן, סברו שחקנים בקבוצה, הוא היה צריך לפתוח בהרכב ולהיות מוחלף במחצית מול רמת גן. סיפורו של החלוץ הוא סיפורה של באר שבע כולה – עונה של כמעט. שחקן שלולא הפציעה היה הופך עונה טובה לגדולה, קבוצה שסיכמה עם שלושה חלוצים במועד ההעברות, אבל ויתרה בגלל עניינים ביורוקרטים, שחקנים שרוצים להגיע לפלייאוף העליון, אבל בכל פעם שמתקרבים לשם נכשלים ברגע האמת.

הפועל תל אביב: מור שושן

בהיעדרם של באדיר, פאביצ'ביץ' ורוצ'לה שוב הנהגת ההגנה תיפול על הבלם הצעיר שזיכרון שער הניצחון בבאר שבע - היחיד של הפועל תל אביב בתקופה האחרונה - עדיין טרי אצלו. בכלל, בחמשת המשחקים האחרונים הפועל ת"א עם מאזן שלילי של 13-1 בשערים ואם היא רוצה לחזור מחר מהדרום עם שלושת הנקודות היא חייבת את שושן בשיאו.

מור שושן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שוב צריך להנהיג את הגנת הפועל תל אביב. שושן/ברני ארדוב

הרכבים משוערים:

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, עודד גביש, בן והבה, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, רביד גזל, ניקולאס פלצ'וק, תומר סויסה, עידו אקסברד.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, טיאגו קוסטה (נעאל חוטבא), מור שושן, אריק דג'מבה דג'מבה (יגאל אנטבי), שמעון הרוש (אלירן דנין), אלמוג כהן, רועי גורדנה, סלים טועמה, טל בן חיים, עומר דמארי, טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully