וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "מכבי חיפה פייבורטית בלי קשר למשבר"

22.2.2013 / 10:15

בבירה חוששים מהירוקים ביום א': "אם נבוא כמו נגד הפועל חיפה, גם אלוהים לא יעזור לנו". סדאייב וטל כחילה לא צפויים לפתוח

one

בבית"ר ירושלים לא בוחלים באמצעים על מנת לנסות להוציא את השחקנים מהמשבר הנוכחי. המאמן אלי כהן התייעץ עם עמיתים מחו"ל בנוגע לסיטואציה אליה נקלעה הקבוצה, והוא בוחן מספר דרכים כדי לאושש את שחקניו בימים הקרובים. אתמול החליט המאמן לארגן לשחקנים יום פיינטבול בירושלים ונראה כי השלב הראשון עבר בהצלחה.

שחקנים בקבוצה אמרו: "היה כיף, קצת להתנתק מכדורגל והאווירה, בסך הכל כולם אוהבים אחד את השני ורוצים להצליח. כל אחד קצת מסתגר בתוך עצמו בתקופה הזאת אבל גם מזה נצא. אסור לנו להרשות לעצמנו לא לעצור את המשבר הזה, זה יפגע בשם של כולנו ושל המועדון". לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון אמרו: "חיפה פייבוריטית בלי קשר למשבר שלנו, היא קבוצה גדולה עם הסגל הכי טוב בארץ. נגד בית"ר יהיה איצטדיון מלא ואם נבוא כמו שבאנו מול הפועל חיפה גם אלהים לא יעזור לנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אלי כהן חושש לשלב אותו מוקדם מדי. סדאייב/מערכת וואלה, צילום מסך

כהן מתכוון להראות לשחקנים קלטת ממשחקה של מכבי חיפה נגד הפועל תל אביב בקרית אליעזר, אחד המשחקים הטובים של הירוקיםהעונה, מה גם שהאווירה הצפויה לבית"ר בחיפה תהיה די דומה עם קרית אליעזר מלא. מעבר לכך, המאמן ממשיך לנסות הרכבים שונים אך עדיין נראה כי למרות שילובם של טל כחילה וזאור סדאייב בהרכב בחלק מהתרגולים מי שצפויים לפתוח בראשון הם מתן בראשי וערן לוי. המאמן חושש לפתוח עם סדאייב בשל התקופה הארוכה בה לא שיחק והחשש לחשוף אותו לפציעות אם יפתח בהרכב. בכל מקרה בצוות המקצועי לא פוסלים אפשרות לשחק עם ערן לוי וסדאייב במהלך המשחק: "הם לא חייבים לבוא אחד על חשבון השני", אמרו שם.

בישיבת הדירקטוריון החודשית של המועדון שנערכה היום, אליה לא הגיע הבעלים ארקדי גאימדק כפי שתוכנן, גם בשל האווירה המתוחה מול עמותת האוהדים והרצון לנסות ולייצר אחדות ויציבות בישיבה הנוכחית. בישיבה הודיעו לנוכחים כי גאימדק צפוי להמשיך ולתמוך במועדון כלכלית וראש העירייה ניר ברקת העביר מסר כי הוא ערב לסכומים שגאידמק יתחייב אליהם וינסה לגייס כספים נוספים עבור המועדון. כמו כן הודיעו בבית"ר כי לא יבואו לקראת עמותת האוהדים בנוגע ל-600 אלף השקל שחסרים לה ואותם היא צריכה להעביר עד ה-31 לאוגוסט. אנשיו של גאידמק חזרו ואמרו בישיבה כי למרות העובדה כי ימשיך בעונה הבאה, אם יבוא רוכש רציני עם כוונות אמיתית להישאר במועדון לטווח ארוך הכל פתוח.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully