וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הערעור התקבל, בוטל עונש הרדיוס

ביה"ד העליון הפך את ההחלטה בנוגע לעונש על השלט: "פניני לגז". דמארי כשיר, רוצ'לה בספק. מנ' יונייטד תרמה לעמותה

אוהדי הפועל תל אביב בכדורגל. ברני ארדוב
לא ינדדו מבלומפילד. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

בית הדין העליון של ההתאחדות קיבל את ערעורה של הפועל תל אביב וביטל את עונש קיום שלושה משחקי רדיוס עם קהל שהוטל עליה בשל הנפת השלט: "פניני לגז" במהלך משחק הליגה באשדוד בחודש דצמבר. גם הקנס שספגה הקבוצה בגובה 30 אלף שקל בוטל והמשמעות היא שהקבוצה תוכל לארח את משחקי הבית שלה כרגיל באצטדיון בלומפילד.

כזכור, הדיון בערעור התקיים אתמול (רביעי). נציג האדומים, עו"ד עמית פינס, טען כי השלט לא הונף "בקשר למשחק", כפי שמחייב סעיף 20יב לתקנון המשמעת בו הואשמה הקבוצה. כמו כן, טען פינס לבעיות בתקינות החלטת בית הדין המשמעתי וציין כי העונש חמור ולא מידתי.

בהחלטת הדיינים נכתב כי האדומים זוכו מחמת הספק: "האירוע לא אוזכר בדו"ח השופט או המשקיף... במועד בו בתרחשה העבירה שררה אי ודאות תקנונית בכל הנוגע להיסט המשמעתי של קריאות אוהדים בנושאים הקשורים לנושא השואה והאם ועד כמה נכנסות קריאות אלו למסגרת של התנהגות בלתי הולמת של אוהדים... אנחנו חוזרים ומביעים את סלידתנו העמוקה מהתבטאויות מעין אלו ומזהירים כי להבא קבוצות אשר אוהדיהן יחטאו בקריאות, שלטים והתבטאויות בנושא השואה, מן הדין כי ייענשו בחומרה".

עורך דין עמית פינס. קובי אליהו
הדיינים קיבלו את טענותיו. עו"ד פינס/קובי אליהו

בפ המקצועי, הפועל תל אביב קיימה היום אימון נוסף לקראת המשחק ביום שבת מול הפועל באר שבע. חדשות טובות הגיעו לאדומים מכיוונו של החלוץ עומר דמארי, שערך אימון מלא וצפוי להיות כשיר לשבת אחרי שהחמיץ את המשחק הביתי נגד עירוני קרית שמונה בשבוע שעבר.

אולם בעיית הפצועים עדיין מטרידה גם את המאמן החדש פרדי דוד. מלבד הפציעות הארוכות של גילי ורמוט ואלרואי כהן, שחזר היום לאימוני ריצה, והעובדה שגם הקפטן וואליד באדיר לא יהיה כשיר למשחק, גם הבלם דויד רוצ'לה ערך אימון חלקי והוא בספק למשחק עקב מיחושים במפשעה.

כרגע בקבוצה אופטימים ומאמינים שרוצ'לה או סאבו פאביצ'ביץ', שגם ערך אימון חלקי, יעמדו לרשותו ש דוד, אך שניהם עדיין בספק ואם לא יהיו כשירים, ייאלץ המאמן למצוא פתרונות לעמדת הבלם לצידו של מור שושן שאמור לפתוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל תל אביב, עומר דמארי, מול שוער מכבי חיפה, בויאן שראנוב. ברני ארדוב
ערך אימון מלא. דמארי/ברני ארדוב

חברים חדשים בעמותת אוהדי הפועל תל אביב: מנצ'סטר יונייטד הפכה השבוע לחברה רשמית בעמותת "האדומים", כשנציגי המועדון הפקידו במפתיע 3,000 שקל בחשבון הבנק של עמותת אוהדי השדים האדומים מתל אביב.

מחלקת הדוברות של מנצ'סטר יונייטד הסבירה לאנשי הפועל תל אביב כי ערוץ הטלוויזיה הרשמי של היונייטד, שצילם לאחרונה סרט תיעודי על אריק דג'מבה-דג'מבה והפועל תל אביב, עומד מאחורי הרעיון.

"אנשי הצוות שלנו חזרו הביתה וסיפרו לנו על עמותת האדומים", אמרו אנשי מנצ'סטר יונייטד, "כולנו התרשמנו מהתשוקה של האוהדים התל אביביים שהחליטו להתגייס למען הקבוצה שלהם".

הסרט התיעודי על אריק דג'מבה-דג'מבה והפועל תל אביב צפוי להיות משודר לקראת חג הפסח הקרוב בערוץ של הקבוצה. הסרט מספר את סיפורו של השחקן הקמרוני ששיחק בעבר אצל פרגוסון, ונחת הקיץ בתל אביב.

הסרט צולם בימים שלפני ואחרי המשחק האחרון בבלומפילד נגד בית"ר ירושלים. כמו כן רואיינו לסרט חבר הנהלת הפועל תל אביב מושיק תאומים, רה"מ לשעבר אהוד אולמרט, ח"כ דב חנין, העיתונאי אבי מלר ואנשי עמותת "האדומים".

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. Clive Mason, GettyImages
מתעניין בגורלו של אבוטבול? פרגוסון/GettyImages, Clive Mason

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully