וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו על צוצאליץ': "עברתי פציעה כזו, זה לא קל"

20.2.2013 / 17:53

מאמן מכבי חיפה: "יש לנו סגל רחב, פיליאבסקי וקינן טובים מאוד". צוצאליץ נותח בהצלחה, גם ורד שיחזור בתחילת השבוע

one

הקבוצה של בנאדו ערכה היום משחק אימון נגד קבוצת הנוער של המועדון, וניצחה 0:4. תמיר כהן כבש את הראשון, ולאחר מכן אלון תורג'מן השלים שלושער קל. בסיום המשחק התייחס אריק בנאדו לפציעה של של אדין צוצאליץ', שייעדר כחודשיים: "דבר ראשון, אני מאחל לו החלמה מהירה. גם אני עברתי פציעה כזו בתור שחקן, וזה לא קל. אדין בחור חזק ומנהיג. מעבר לזה, יש לנו סגל עמוק ומחליפים טובים שמוכנים לספק את הסחורה ברגע שידרשו. אנדריי פיליאבסקי בלם מצוין ואני בטוח שההגנה הטובה שלו תישמר".

כזכור, מוקדם יותר התברר כי צוצאליץ' סובל משבר בעצם הפנים, ייעדר כחודשיים וישוב לאימונים רק לקראת תום העונה. ממכבי חיפה נמסר כי הניתוח של הבוסני עבר בהצלחה. אוראל דגני, שגם הוא חזר מפציעה לאחרונה, יהיה הבלם השלישי של הירוקים. שחקן נוסף שנותח היום הוא הקשר עידן ורד. השחקן נותח בצרפת, יימצא בהתאוששות בימים הקרובים ויחזור בתחילת השבוע לישראל. בכל מקרה, ורד גמר את העונה.

בנוגע לחזרתו של ניר דוידוביץ' מפציעה, אמר בנאדו: "הוא במגמת שיפור בשבועות האחרונים. הוא כבר משתתף במשחקונים עם הקבוצה ואני מקווה שבקרוב הוא כבר יהיה כשיר לחלוטין".

בהתייחס להמשך העונה, ולמשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים אמר בנאדו: "היה יכול להיות יותר טוב עם מכבי ת"א היו מאבדים נקודות, אבל יש עוד הרבה נקודות בקופה ומפגשים ישירים בין הקבוצות. בית"ר קבוצה חזקה שכבר הוכיחה השנה שהיא מסוגלת לנצח כל יריב, בראשון אנחנו נפגוש בית"ר שונה ממה שראינו במחזור האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully