וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה של אלישע לוי: לא תרגל את רוב ההרכב

20.2.2013 / 15:22

מאמן באר שבע לא חילק גופיות לבן שנן, גביש, סבן, ברוכיאן וגבאי. שחקן: "אין מנוס מזעזוע. חלק מאיתנו צריך לשלם מחיר"

one

האם אלישע לוי מתכנן מהפכה גדולה בהרכב הפועל באר שבע? לפי האימון שקיימה הקבוצה היום (רביעי), התשובה היא חיובית. לא פחות משישה שינויים תרגל המאמן באימון. ההפתעה הגדולה ביותר נרשמה בגזרת עודד גביש, הבלם שנחשב לבאנקר בהרכב לא קיבל את חולצת ההרכב ואת מקומו תפס וויליאם סוארס. גביש לא תורגל למרות שבויאן מרקוביץ' פצוע ובן והבה אמור להחליפו. גם קלמי סבן לא תורגל בהרכב ואת מקומו תפס אביתר אילוז. שחקנים נוספים שלא תורגלו בהרכב הם אבירם ברוכיאן (שימש כג'וקר), דובב גבאי (רק לקראת תום האימון החליף את נאסר) והשוער גליל בן שנן, אותו יחליף אוסטין אג'ידה.

אלישע לוי, מאמן הפועל באר שבע. מגד גוזני
המצב מחייב זעזוע. אלישע לוי/מגד גוזני

"גם בשבוע שעבר תורגל הרכב אחר, ובסוף השבוע עלינו לשחק בהרכב שונה. ההחלטה לזעזע את ההרכב ברורה, אין מנוס מזה. חלק מאיתנו צריך לשלם את המחיר", אמר שחקן בקבוצה. כזכור, בשבוע שעבר ניצח ההרכב השני לאורך כל השבוע את ההרכב הראשון, מה שגרם למספר שחקנים להביע ביקורת על ההרכב שעלה לשחק.

גם הבוקר ביקרה הקבוצה בבית ספר בעיר לקראת חג הפורים. אתמול אמר אלישע לוי: "אחת הבעיות הגדולות שלנו היא חוסר יציבות. ההפסד הגיע משום מקום, נפלנו במשחק הזה ונראינו לא טוב. חוסר יציבות זה דבר שאנחנו צריכים להתמודד איתו ולטפל בו ואני מקווה שמול הפועל תל אביב הקבוצה תיראה טוב יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully