וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכן לאליפות אירופה: 16.36 מ' ליוחאי הלוי במשולשת

19.2.2013 / 20:18

אלוף ישראל בקפיצה משולשת, הציג שוב יכולת טובה לקראת האליפות שתתקיים בגטבורג. ארבעה אתלטים יתחרו ברביעי

יוחאי הלוי, קופץ המשולשת שייצג את ישראל באליפות אירופה באתלטיקה, קבע היום (שלישי) הישג נאה כשקפץ לרוחק של 16.36 מטרים והוכיח כי הוא נמצא בכושר מצוין. אחרי שכבר קבע אשתקד 16.81 מ' וקבע את הקריטריון לאליפות אירופה באולם (16.75), נדרש יוחאי הלוי ממכבי תל אביב להוכיח שוב את יכולתו לקראת אליפות אירופה הקרובה שתתקיים בגטבורג שבשבדיה בתאריכים 1-3.3.

כבר בניסיון הראשון, תחת עיניו הבוחנות של מאמנו רוגל נחום, ניתר הלוי ל-16.36 מטרים (0.8). בתוצאה שקבע בקפיצה הראשונה הוכיח הלוי שהוא מצוי בכושר טוב, וכי הוא ראוי לייצג את המדינה באליפות אירופה באולם. בכך מצטרף הלוי כאתלט השני במשלחת, לאחר שדונלד סנפורד ממכבי תל אביב הוכיח השנה כבר מספר פעמים שהוא בכושר מצוין, ואף שיפר, כזכור, את השיא הישראלי באולם במקצוע זה.

מחר (רביעי) תתקיים באיצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף תחרות מבחן נוספת בקפיצה לגובה, בה ישתתפו ארבעת הקופצים הבכירים בישראל: דניאל פרנקל ודימה קרויטר ממכבי תל אביב, ומעיין שחף וניקי פאלי ממכבי חיפה. מבין הארבעה, שחף היא למעשה היחידה שכבר קבעה קריטריון ועתה נדרשת להוכחת יכולת, בעוד השלושה האחרים טרם קבעו את הקריטריון, ורק מעבר של 1.89 על ידי פרנקל, ו-2.26 על ידי קרויטר ו/או פאלי, תאפשר להם להיכלל במשלחת לשבדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully