וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס: "הייתי פחות עצבני הפעם לגבי החזרה להיכל"

19.2.2013 / 17:21

רכז ברצלונה בשיחה עם וואלה! ספורט: "הפעם זה לא היה על העלייה לפיינל פור. לא נעים לנצח את מכבי, אבל זו עבודה"

עריכת וידאו: טל רזניק

למרות שהראש של שחקני מכבי תל אביב כבר נמצא במשחק הביתי בעוד יומיים (חמישי) מול סיינה, גם בקרב הצהובים יודעים שההפסד הביתי לברצלונה, במחזור האחרון של היורוליג ביום חמישי החולף, היה קריטי וחיסל כמעט באופן סופי את סיכויי הקבוצה להעפיל לשלב ההצלבה של המפעל.

אחד השחקנים הבולטים בניצחונם של הקטאלנים החזקים בהיכל נוקיה היה אקס מכבי, שרונאס יאסיקביצ'יוס, ששוב הוכיח את יכולותיו, גם בגילו המתבגר.

שחקן ברצלונה בכדורסל, שרונאס יאסיקביצ'יוס, מול שחקן מכבי תל אביב בכדורסל, יוגב אוחיון. ברני ארדוב
כבר רגיל לנצח בהיכל. שאראס מול אוחיון/ברני ארדוב

בשיחה עם וואלה! ספורט, התייחס שאראס לניצחון של קבוצתו בישראל ולתחושותיו לגבי העובדה שחזר שוב לשחק בתל אביב: "בכל שנה שואלים אותי אם אני מרגיש טוב כשאני משחק מול מכבי. בשנה שעברה הייתי יותר עצבני מהחזרה לישראל, כי זה היה משחק על העלייה לפיינל פור, הפעם הייתי יותר רגוע. בסופו של דבר, שמחתי עבור הקבוצה שלי. לנצח ביורוליג, בטח במשחק חוץ, זה תמיד נחמד. לא נעים לנצח את מכבי, אבל עבודה היא עבודה. האם אני מודע לכך שההפסד חיסל כמעט לחלוטין את הסיכוי של מכבי לעלות? אני לא יודע. איך שתרצו לכנות את זה".

לשאלה האם ישחק במכבי תל אביב בעונה הבאה, ענה יאסיקביצ'יוס בלקוניות: "אני לא יודע מה יהיה. לדבר על זה כרגע, זה בטח לא הזמן הנכון".

שחקני מכבי תל אביב ביקרו היום בבית-החולים לילדים "דנה" בתל-אביב וב"אסף הרופא". במהלך הביקור לבשו השחקנים פפיונים של ליצנים, הסתובבו במחלקות, הצטלמו עם הילדים וחילקו מתנות וממתקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully