וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "צריך לטפל בחוסר היציבות"

19.2.2013 / 13:19

מאמן הפועל באר שבע: "נפלנו מול רמת גן, נקווה שנגד הפועל ת"א ניראה טוב יותר. כל עוד יש סיכוי לפלייאוף, זה לא נגמר"

one

לאחר האסיפה שערכה אתמול אלונה ברקת לשחקני הפועל באר שבע, בקבוצה ניסו להפיג הבוקר את המתח שנוצר בעקבות ההפסד להפועל רמת גן וביקרה בבית ספר מקומי על מנת להשתתף בפעילות ספורט וחגיגות פורים. כזכור, באסיפה אתמול אמר ברקת לשחקנים: "היכולת שלכם הייתה גרועה, אתם לא יודעים להעריך את מה שאתם מקבלים במועדון הזה. מי שימשיך כך לא יישאר".

"האירוע הזה עוזר להפיג את המתח, אנחנו תמיד שמחים תמיד לתת לקהילה ולא מתעלמים מהתחושה הטובה של הילדים והרצון לשמח אותם", אמר המאמן אלישע לוי, שגם התייחס להפסד להפועל רמת גן. "אחת הבעיות הגדולות שלנו היא חוסר יציבות. ההפסד הגיע משום מקום, נפלנו במשחק הזה ונראינו לא טוב. חוסר יציבות זה דבר שאנחנו צריכים להתמודד איתו ולטפל בו ואני מקווה שמול הפועל תל אביב הקבוצה תיראה טוב יותר".

אלישע לוי, מאמן הפועל באר שבע. מגד גוזני
"ההפסד הגיע משום מקום". אלישע לוי/מגד גוזני

"נשנה, נחליף ונעשה כל מה שנצטרך כדי לחזור למסלול טוב יותר", הוסיף המאמן לקראת המשחק מול האדומים, שהפסד בו עשוי לחסל את החלום להתברג בפלייאוף העליון. "כל עוד יש סיכוי וזה לא נגמר עד שזה לא נגמר, צריכים להיות חדורי מוטיבציה ולהסתכל קדימה", אמר המאמן. לוי מתכוון לבצע זעזוע בהרכב. רביד גזל, תומר סויסה וניקולס פלצ'וק בתמונת ההרכב. אבירם ברוכיאן, סיראז' נאסר, דובב גבאי ועידו אקסברד עשויים לרדת לספסל. גליל בן שנן יירד גם הוא לספסל לטובת אוסטין אג'ידה. הבלם הפצוע בויאן מרקוביץ' ייעדר ואת מקומו יתפוס בן והבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully