וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו לשחקנים: "ביום ראשון נראה בית"ר אחרת"

19.2.2013 / 11:23

מאמן מכבי חיפה ערך אסיפה ראשונה לקראת המשחק ושיבח את עודד אלקיים: "במרבית העונה לא היה בסגל אך התנהג כמקצוען"

one

"המשחק מול סכנין היה משחק קשה. שיחקנו בנחיתות מספרית, ועברתם אותו כי שיחקתם יחד, הגנה והתקפה. כמות חילוצי הכדור והתיקולים מעידה עד כמה אתם ביחד ורוצים לנצח. חשוב לי לציין את עודד אלקיים שמרבית העונה לא היה בסגל אבל המשיך להתאמן ברצינות והוכיח במשחק כמה הוא מקצוען".

כך אמר מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו באסיפה שקיים הבוקר (שלישי) לפני אימון הקבוצה, בה דיבר עם השחקנים לראשונה מאז הניצחון בסכנין. "היום אנחנו מתחילים את ההכנות מול בית"ר ירושלים", המשיך המאמן. "צפוי לנו משחק קשה מאוד. ביום ראשון לא נראה את בית"ר שהפסידה להפועל חיפה אלא בית"ר אחרת, אני משוכנע. אנחנו ממשיכים בדרך שלנו, מתרכזים רק בעצמנו וממשיכים בדרך שלנו עד הסוף, ביחד עם הקהל שלנו שתומך בנו בצורה מדהימה לאורך כל הדרך".

בנאדו לא מתכוון לערוך שינויים גדולים לקראת המשחק, שמעורר עניין רב גם בשל האירועים האחרונים בבית"ר ירושלים. כמות האבטחה במשחק תתוגבר והמשטרה כבר הודיעה שתנהג ביד קשה נגד אוהדים מתפרעים. הקשר גוסטבו בוקולי, שנרשם לקורס מדריכים בהתאחדות לכדורגל, אמור לחזור להרכב על חשבונו של ג'אבר עטאא שהורחק. תמיר כהן מצפה גם הוא לחזור לסגל במשחק הקרוב.

שחקני מכבי חיפה חוגגים, במרכז עודד אלקיים. אדריאן הרבשטיין
עודד אלקיים ומכבי חיפה חוגגים בסכנין/אדריאן הרבשטיין

הניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב אתמול (3:2) גרר תגובות רבות בקרב שחקני מכבי חיפה, והפך לשיחת היום באימון הבוקר. אחד מהם אמר לפני האימון: "רבים מאיתנו קפצו אתמול דקה לסיום המשחק. הניצחון היה מונח בכיס של בני יהודה, אבל הניצחון של מכבי תל אביב מראה שהיא לא תוותר העונה על אף נקודה. משחקים כאלה רואים פעם בדור. אנחנו צריכים להיות חזקים ולהתמקד במשחק הקרוב נגד בית"ר".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יחזור ל-11. בוקולי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully