וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ציון וייצמן התפטר, יהודה ברששת החליף אותו

18.2.2013 / 17:46

איש העסקים יחליף את היו"ר הנוכחי בעקבות דרישת העירייה. וייצמן: "אתמוך, אעזור ואלווה את הקבוצה להשגת כל היעדים"

הפועל עכו עברה היום (שני) שינוי משמעותי כשאת תפקיד יושב ראש המועדון עזב ציון וייצמן ובמקומו נכנס לתפקיד איש העסקים המקומי יהודה ברששת. הערב התכנסו חברי ההנהלה של המועדון כדי להיפרד מוייצמן וכדי לאשר את מינויו של ברששת.

ציון וייצמן, יהודה ברשישת בישיבת הנהלת הפועל עכו. יגאל סוויסה, הפועל עכו, ספק 500
זה שבא וזה שהולך. וייצמן וברששת/ספק 500, יגאל סוויסה, הפועל עכו

וייצמן אמר לחברים: "אני רוצה להודות לכל האנשים שתמכו ועזרו לקבוצה. הקבוצה היא מעל לכל אדם, ואני מעוניין שהקבוצה תתקיים לנצח. הפועל עכו היא מעל הכל. אני אתמוך, אעזור ואלווה את הקבוצה להשגת כל היעדים. הפועל עכו הגיעה עד הלום ומכאן תמשיך מעלה".

מהפועל עכו נמסר על מינויו של ברששת: "איש העסקים יהודה ברששת עזר במשך שנים מאחורי הקלעים. הוא ומשפחתו תמיד היו משפחה של כדורגל. התפקיד הזה אינו זר ליהודה, שהינו אדם בעל כישורים והשפעה".

יהודה ברשישת יושב ראש הפועל עכו. יגאל סוויסה, הפועל עכו, ספק 500
הכסף של העירייה יגיע כעת? יהודה ברששת/ספק 500, יגאל סוויסה, הפועל עכו

כזכור, ההחלטה להביא לחילופי יו"רים נבעה מהתנאי שהעמידה עיריית עכו בפני וייצמן שלא ימשיך לכהן בכפל תפקידים, הן בקבוצה והן בעבודתו בעיריית עכו. למרות ההחלטה לפנות את מקומו, עדיין לא ברור האם העירייה תשתכנע לחדש את הזרמת הכספים, שכן נטען כי העניין מחייב בדיקה מעמיקה שלוייצמן אין כל נגיעה לקבוצה.

בתוך כך, עקב הביקוש הגדול לכרטיסים למשחק המסקרן בשבת נגד הפועל חיפה, תתבצע מכירה מוקדמת בקופות האיצטדיון בימים רביעי וחמישי בין השעות 16:30 ל-19:30 וביום שישי בין 9:00 ל-13:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully