וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר במכבי תל אביב: "שהעונה הזאת תסתיים כבר"

18.2.2013 / 10:31

הצהובים מיואשים אחרי עוד משחק חלש נגד אילת. פניני: "הם נגעו לנו בנקודות תורפה". מאמצים להכשיר את אליהו לסיינה

ברני ארדוב

ללא ריקי היקמן וליאור אליהו הפצועים, מכבי תל אביב הציגה אמש תצוגה נרפית מול הפועל אילת, ורק שלשה של דייויד לוגן כפתה הארכה ובהובלתם של דווין סמית' ולוגן הצליחו הצהובים לנצח 70:72. למרות שבמכבי תל אביב מנסים לשדר עסקים כרגיל, שלא לציטוט בכירים בקבוצה הביעו חוסר שביעות רצון ודאגה רבה מהתצוגות הרעועות של הקבוצה. בכיר במועדון היטב לסכם את התחושות ששוררות בהנהלה כשאמר לוואלה! ספורט: "מבחינתי עדיף כבר שתסתיים העונה הזאת".

גיא פניני, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"ליאור מאוד חסר לנו וגם ריקי מאוד חסר". פניני/קובי אליהו

בעוד שהיקמן ישחק מול סיינה ביום חמישי, הצהובים מנסים להכשיר את אליהו למשחק מול האיטלקים. "כולם בסדר, כולם באותו ראש, מסתכלים קדימה ורוצים לעבוד קשה", אמר גיא פניני על האווירה בקבוצה אחרי ההפסד לברצלונה. על הקשיים מול אילת אמר פניני: "אילת שיחקה יפה, הם נגעו לנו בנקודות תורפה. במצב הנוכחי שלנו, עם ההרכבים שאנחנו צריכים לשחק, זה הקשה עלינו".

"ליאור מאוד חסר לנו וגם ריקי מאוד חסר", הוסיף פניני. "היה קשה לנו להיכנס לשטף של המשחק בהתקפה, אילת ניצלו את זה היה משחק שטוב להם מבחינת הקצב, עם סקור נמוך, כמה שלשות מטורפות של סמית' ולוגן ניצחו את המשחק".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט מאוכזב. ברני ארדוב
"היינו צריכים למצוא פתרונות לא רגילים". בלאט/ברני ארדוב

דיוויד בלאט אמר בסיום: "היה משחק מאוד מעניין, מאוד מותח. אמנם לא במיוחד ברמה גבוהה, אבל אם הייתי צופה הייתי אוהב לראות אותו. אילת עשתה עבודה מצוינת ובמאני טיים אנחנו עוד יותר והיה משחק קשה מאוד. אני מעודד היום מזה שהחבר'ה שלנו פשוט מסרבים להיכנע, אני חושב שיש דינאמיקה ויש אפקט על מה שקורה ביום ראשון על יום חמישי".

"אם תסתכלו באירופה על הקבוצות האירופאיות שמשחקות ביורוליג, כל שבוע חלק נכבד מהן מתקשות בליגות, זו דינאמיקה ידועה ומובנת", המשיך המאמן. "שיחקנו היום בלי שניים מהשחקנים הדומיננטים שלנו והיינו צריכים למצוא פתרונות לא רגילים. אני לא אגיד שאני מתלהב במיוחד אבל מצד שני יש דברים חיוביים. היקמן יהיה כשיר לחמישי, אני מאמין שכן. אם היום היה גמר גביע אירופה או יורוליג הוא היה משחק. אנחנו יודעים שהוא לא במצב כשיר מלא והעדפנו בגלל יום חמישי לתת לו עוד יום מנוחה. מגיע לריקי מילה טובה כי הוא קיבל מכה חזקה מול ברצלונה והוא המשיך לשחק והעדפנו לתת לו לנוח".

דווין סמית' שהצטיין עם 23 נקודות אמר בסיום: "היה משחק קשה, הם קבוצה טובה. הגענו למשחק ברגעים הנכונים וניצחנו, זה מה שחשוב. ניסיתי לתת את הטוב ביותר שלי. ראיתי שכולם התקשו קצת, אז ניסיתי להתעלות. במחצית הראשונה שיחקנו לא טוב וזה השפיע עלינו, הם שיחקו ללא ביג מן ואנחנו לא רגילים לזה. הראינו הרבה אופי, ואני שמח שניצחנו את המשחק בסופו של דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully