וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נפגשה עם איוניר: "יחליט עד הבוקר"

הנהלת הפועל דנה עם מוטי איוניר על האפשרות שימונה למאמן, הצדדים לא הסכימו על כל הפרטים. מקורב: "צריך לישון על זה"

one

מתחמם המירוץ למשרת המאמן של הפועל תל אביב. היום (ראשון) בערב נערכה פגישה בין הנהלת האדומים לבין נציגי מוטי איוניר בנוגע לאפשרות שיחליף את יוסי אבוקסיס, שפוטר אמש מתפקידו, אך הצדדים לא הגיעו להסכם על פרטי החוזה של המאמן לעונה הבאה. המשא ומתן טרם הסתיים, ונציגי הפועל מתכוונים להמשיך מחר את המגעים עם המאמן, שנכח גם הוא בפגישה.

בשלב זה אין הסכמה על אורכו של החוזה. יש רצון של שני הצדדים לראות את איוניר בקבוצה עוד העונה, אך הפרטים הסופיים טרם נסגרו. הפגישה עם איוניר סיימה יום סוער למועדון, כשבצהריים נראה היה שפרדי דוד הוא המועמד המוביל למשרה.

איוניר ביקש כמה שעות להחליט, אמר שהוא יתייעץ עם משפחתו, ויודיע לקבוצה על ההחלטה בבוקר. מקורב למאמן סיפר: "אחרי התקופה הקשה שהוא עבר עם מכבי, מוטי מתלבט אם לקחת את התפקיד, וביקש להמתין עם ההחלטה שלו עד הבוקר. כרגע הוא עדיין מתלבט, הסיכויים נראים 50-50".

מוטי איוניר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
התנאים שהפועל מציבה לא מספקים אותו. איוניר/ברני ארדוב

הבעלים חיים רמון הסביר לדירקטוריון הפועל תל אביב כי הוא רוצה לראות מאמן רק עד תום העונה הקרובה, כשבעונה הבאה הוא מאוד מעוניין לראות את רן בן שמעון כמאמן על הקווים. איוניר, כמובן, לא מוכן לאמן רק עד סוף העונה, וביקש חוזה גם לשנה הבאה. מועמדותו של פרדי דוד עדיין לא ירדה מהפרק, אך בדירקטוריון הקבוצה לא תומכים במינויו.

האדומים מציעים לאיוניר את המשרה עד סוף העונה, ואם יבטיח מקום בעונה הבאה באחד ממפעלים האירופיים, יקבל את המפתחות גם לעונה הבאה. אם לא, יסיים את תפקידו בקיץ. על פי מקורות בקבוצה, תנאי זה לא עולה בקנה אחד עם הדרישות של איוניר. דירקטוריון הפועל צפוי לאשר את מינוי של איוניר, אם זה אכן יקרה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בעלים הפועל תל אביב חיים רמון. ברני ארדוב
ההחלטה בידיים שלו. רמון/ברני ארדוב

איוניר (48) פוטר ממכבי תל אביב בחודש דצמבר 2011 לאחר 14 מחזורים בלבד בהם שימש כמאמן הקבוצה, לאחר שהשיג 20 נקודות בלבד בעונת 2011-2012. קריירת האימון שלו שהחלה ב-1997 כללה בעיקר קבוצות קטנות. הוא החל את קריירת האימון בבית"ר באר שבע ומשם המשיך למכבי נתניה, הפועל באר שבע, הפועל כפר סבא, הפועל רמת גן ונצרת עילית.

ההצלחה הגדולה ביותר שלו הייתה עם נצרת עילית, אותה העלה לליגת העל לראשונה בהיסטוריה, והוליך אותה לעונה נהדרת בה סיימה את העונה במקום החמישי בליגה. מ-2006 עבד בהתאחדות לכדורגל, ואימן את נבחרות נערים א', נערים ב' והנבחרת הצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully