וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעוד כמה ימים נחזור להיות אימפריה?

20.2.2013 / 8:30

למרות מצבה הרפואי, לי קורזיץ תעשה הכל כדי להישאר אלופת עולם בסוף החודש ונמרוד משיח ילחם על מעמדו. ראיון

צילום: עידו שחם עריכה: רן צימט

חצי שנה לאחר המשחקים האולימפיים בלונדון, גולשי הרוח הישראלים חוזרים לתודעה וזה יקרה באליפות העולם בדגם הניל פרייד שתצא לדרך ב-28 לפברואר בבוזיוס שבברזיל. אלופת העולם לי קורזיץ תהיה שם, כמו גם המדליסט האולימפי שחר צוברי והמדליסט מאליפויות העולם נמרוד משיח, שבקמפיין האולימפי הקודם הפסיד את הכרטיס האולימפי בתחרות האחרונה.

משיח, שהתאמן בקמפיין הקודם עם גל פרידמן, יצא לדרך חדשה והיום הוא משתף פעולה עם תום קורזיץ, אחיה הגדול של לי שאימן בעבר את נבחרת הנוער. קורזיץ העבירה את פרק הזמן מהמשחקים האולימפיים ועד לפני חודשיים בטיפולים רפואיים, וכעת היא מספרת שהיא מרגישה מוכנה כדי לשמור על התואר בו זכתה פעמיים ברציפות, בתחרות שתתקיים בברזיל. אגב, פרט לקורזיץ תשתתף בתחרות גם מעין דוידוביץ' שניצהח לאחרונה בתחרות מסבב גביע העולם במיאמי, כשמשיח יפגוש שוב את יריבו הנצחי שחר צוברי. בנוסף, המשלחת הישראלית תשגר עוד כמה גולשים צעירים לתחרות, במטרה לצבור ניסיון בדגם שהיה בסכנת הדחה מהמשחקים האולימפיים, אבל בסופו של דבר הושאר.

ערב יציאתם של משיח וקורזיץ, חברי מועדון השייט של מכמורת, לאליפות העולם, פגשנו אותם כדי לשמוע על תחילתו של קמפיין אולימפי חדש, אחרי משחקים אולימפיים מאכזבים לשייט הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully