וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזכירות אישרה: ניס מנהל טכני, עם אופציה לאמן

17.2.2013 / 14:41

המאמן הגרמני ירוויח עשרת אלפים יורו בחודש. אבי לוזון בישיבת המזכירות: "ההתאחדות הגרמנית המליצה לנו עליו"

מזכירות ההתאחדות לכדורגל אישרה את מינויו של המאמן הגרמני מייקל ניס לתפקיד המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות. במהלך הישיבה סוכם כי לניס תהיה אופציה לאמן את הנבחרת הצעירה, אבל רק בתנאי שזה יובא לאישור המזכירות של ההתאחדות לכדורגל.

לוזון אמר בישיבה: "ההתאחדות הגרמנית היא זו שהמליצה עליו. נציג את הכישורים שלו במסיבת עיתונאים". ניס ירוויח 10 אלף יורו בחודש.

חברי המזכירות דרשו לברר מדוע ההליך לא עבר יותר מאישור אחד ושמעו בישיבה כי מינויו נוצר בעקבות פסילת מועמדים אחרים על רקע כלכלי. בנוגע למינויו לתפקיד מאמן הנבחרת האולימפית אמר אחד מחברי המזכירות בצאתו מהישיבה: "ייקח לו זמן להכיר את המערכת ולא בטוח שזאת הצעה טובה. בכל מקרה, לא תתקבל החלטה לפני חודש מאי".

ניס, בוגר בית הספר הגבוה למאמנים של ההתאחדות הגרמנית בקלן, שימש בארבע השנים האחרונות כמנהל הטכני וההדרכה בהתאחדות לכדורגל של דרום אפריקה, ומתוקף תפקיד זה היה אחראי על הנבחרות הצעירות והיה ממונה על בניית התוכניות המקצועיות לנבחרות הצעירות של המדינה. בעקבות הניסיון שרכש, ובמקביל להמלצות של ההתאחדות הגרמנית, הוחלט כי הינו המועמד המתאים ביותר לתפקיד זה בארץ.

גיא עזורי מונה למאמן סגל הזהב של הנשים

ובתוך כך, מזכירות ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (ראשון) את מינויו של המאמן גיא עזורי, למשרת מאמן סגל הזהב נשים לקראת אליפות אירופה לנשים 19U שתתקיים בשנת 2015 בישראל. הסגל מורכב משחקניות בגילאי 13 – 16 (שנתונים 96-99). בנוסף לפעילות של הבנות באגודות האם (בקבוצות), מתכנס סגל הזהב לאימון שבועי ובשבת, משחקות הבנות כקבוצה מן המניין בליגת ילדים א', מחוז דן.

מנכ"ל ההתאחדות, אורי שילה התייחס למינוי: "ההתאחדות, יחד עם "אתנה" פועלת רבות לקידום כדורגל הנשים והכדורגלניות כאשר ספינת הדגל שלנו היא הפרויקט המשותף של סגל הזהב שנבנה הן במטרה לייצג את מדינת ישראל בכבוד באליפות שתתקיים כאן בשנת 2015".

גיא עזורי אמר: "ההתאחדות לכדורגל הציבה בפני אתגר מיוחד לקראת אליפות אירופה שתערך בישראל בקיץ 2015 ובפני עומדות שתי משימות עיקריות: האחת הכנת הנבחרת בצורה הטובה ביותר לקראת הטורניר המכובד, והשניה, והחשובה לא פחות, שינוי המודעות לכדורגל נשים, ובניית תשתית רחבה לעתיד. כדורגל הנשים הפך בעולם לאחת האטרקציות הגדולות בענפי הכדור ואני תקווה שגם בארץ נצליח לשנות את המודעות והגישה,ונהפוך את הענף לפופולארי ומצליח".

  • עוד באותו נושא:
  • מיכאל ניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully