וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד מונה למאמן הפועל תל אביב

יחליף את יוסי אבוקסיס המפוטר, אחרי שאיוניר ירד מהפרק, ויהיה המאמן השלישי העונה של האדומים. במידה שיגיע לאירופה, יישאר גם לעונה הבאה

one

פרדי דוד מונה היום (שני) למאמן הפועל תל אביב, ויהיה המאמן השלישי העונה של האדומים. אחרי שמוטי איוניר סירב להצעה של הקבוצה לחתום עד סיום העונה, דוד יהיה זה שיחליף את יוסי אבוקסיס, שפוטר ביום שבת בלילה, אחרי המשחק הביתי נגד עירוני קרית שמונה שהסתיים ב-1:1.

דוד, 48, יחתום על אותם תנאים להם סירב איוניר: חתימה עד תום העונה, ובמידה שיגיע עם הפועל לאחד מהמפעלים האירופאיים, יישאר לעונה נוספת.

דוד יהיה המאמן השלישי של הפועל תל אביב העונה, אחרי שמוקדם יותר העונה אבוקסיס החליף את ניצן שירזי בעקבות מחלתו של האחרון. הוא ינסה להוציא את הקבוצה מהמשבר בו היא נמצאת אחרי צבירת נקודה בודדה מתוך 15 האחרונות ויחס שערים 13:1 בחמשת המשחקים הללו.

דוד אימן במחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה לפני שהפך לעוזר מאמן בהפועל ראשון לציון ובהמשך באותה הפועל פתח תקוה. בשנת 2003 קודם לעמדת המאמן הראשי במועדון ממלאבס ובהמשך אימן גם את מכבי הרצליה, בני סכנין, מכבי פתח תקוה והפועל רמת גן. את האחרונה הוא הוביל לחזרה לליגת העל בעונה שעברה, אבל העונה עזב אחרי מספר מחזורים. רשימת ההישגים שלו כוללת גם עלייה עם מכבי הרצליה מהליגה הלאומית לליגת העל, זכייה איתה בגביע הטוטו והולכה שלה לגמר גביע המדינה.

פרדי דוד מאמן הפועל רמת גן (ימין) עם ניצן שירזי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ינסה להוכיח את עצמו בתוך זמן קצר. דוד עם ניצן שירזי בתחילת העונה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully