וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "לא הזמן הראוי לדבר על העונה הבאה"

17.2.2013 / 14:02

המאמן שמבוקש בהפועל ת"א העניק ראיון בקפריסין וסירב להתחייב שימשיך: "לא מתחרט על שום בחירה שעשיתי בחיי"

רן בן שמעון ממשיך לעשות חיל בקפריסין ובמקביל, שוב מוזכר כמועמד לשוב לישראל בתום העונה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הפועל תל אביב סימנה את המאמן כאופציה המובילה לקבל את המושכות בקיץ. בן שמעון מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך על פי פרסומים שונים באי השכן, יש לו הסכם ג'נטלמני עם נשיא א.א.ק לרנקה לפיו השניים ידונו בעתידו בקיץ וייתכן והמאמן ישוחרר אם יבקש לחזור לישראל.

בראיון מקיף שהעניק לתקשורת בקפריסין, סירב בן שמעון להתחייב על כך שיאמן בא.א.ק גם בעונה הבאה: "אני שמח וגאה להיות כאן. אני אוהב את הקבוצה, אבל מוקדם לדבר על השנה הבאה. יש לנו משימות השנה. נדבר על השנה הבאה בזמן הראוי. לא דיברתי עם הנשיא על העונה הבאה ולא אאפשר לאף אחד לעשות את זה. כשנסיים את המשימות שלנו, יהיה לנו זמן לחשוב על דברים אחרים".

בן שמעון נשאל על ההצעה ממכבי חיפה במהלך העונה: "זה לא היה מטרד (עבור א.א.ק). באה קבוצה גדולה מישראל שרצתה אותי ונוצרה סיטואציה שאהיה קרוב למשפחתי, אליה אני מחובר. זה משך אותי, אבל אני מרגיש נוח מאוד בא.א.ק. אני מעריך ואוהב את האנשים כאן. לא משנה מה קרה, מעולם בחיי לא עזבתי באמצע חוזה. התנהגתי בכנות ומה שקרה באותו זמן שאנשים חשובים תמכו בי. במצבים כאלה צריך לחשוב על הקבוצה ולא על עצמך. בנינו כאן מערכת יחסים של משפחה ובמצב כזה לפעמים צריך להגיד לא להצעות אטרקטיביות. אני מאמין שהצעות כאלה יגיעו בעתיד, למרות שא.א.ק זה זו קבוצה גדולה ומקום נהדר להיות בו ואני לא מתחרט על שום בחירה שעשיתי בחיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"אין מאמן בעולם שבאמת שמח, אולי חוץ ממאני ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד". בן שמעון/מערכת וואלה, צילום מסך

אחרי 21 מחזורים בקפריסין, א.א.ק מדורגת שלישית ורחוקה שבע נקודות מהמוליכה אנורתוזיס, אבל בדרך הנכונה להבטחת המקום בפלייאוף העליון. "אין מאמן בעולם שבאמת שמח, אולי חוץ ממאני ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד. יש הרבה דברים טובים בא.א.ק והרבה דברים שמשמחים אותי, אבל אנחנו יכולים עוד להתפתח ועובדים קשה כל יום. יש כאן אנשים טובים, חומר טוב לעבוד איתו וקבוצה טובה. יש לנו הרבה מקום להשתפר, אבל אני גאה בקבוצה וגאה להיות כאן. אני גאה לאמן את השחקנים האלה כי הם אנשים טובים. אני רואה אותם שש שעות ביום, יותר מאת אשתי, וחשוב לעבוד עם אנשים טובים. אני כל הזמן רוצה להשתפר ורוצה שהאוהדים יהיו גאים בנו ולא בגלל המיקום, אלא בגלל שהם רואים מדי שבוע קבוצה שנותנת 100 אחוז על המגרש".

המאמן המשיך לדבר על קבוצתו: "אנחנו צריכים לספוג פחות שערים ולצמצם את הטעויות אם אנחנו רוצים להיות במקום גבוה ואני מתכוון אחד משלושת המקומות הראשונים. רמת האימונים גבוהה מאוד וגם המשמעת. התקדמנו. לפעמים יש לחץ ולפעמים באות תוצאות טובות. יש לנו קבוצה חזקה, אבל אני חושב שבעתיד נהיה חזקים יותר".

על הרמה בקפריסין אמר: "הרבה יותר גבוהה ממה שאנשים מבחוץ חושבים. כדורגל עם הרבה תשוקה. התחברתי מהר לכדורגל הקפריסאי וזה מה שאני מרגיש ומאמין. כמו בכל ליגה, יש קבוצות יותר טובות ופחות טובות, אבל הרמה טובה. אין משחקים קלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully