וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוגן: "הפסדנו משחקים צמודים, שום דבר לא גמור"

17.2.2013 / 11:51

הגארד של מכבי תל אביב עדיין אופטימי לגבי סיכויי הצהובים להעפיל להצלבה. בלאט לקראת אילת: "נגיע חדורי מוטיבציה"

לאחר שהפסידה את המשחק הקריטי ביורוליג מול ברצלונה בשבוע שעבר, תשוב מכבי הערב (ראשון) לשחק בליגת העל עם מפגש מול השנייה בליגה, הפועל אילת. במכבי לא רוצים למעוד במשחק הליגה לקראת המשחק הביתי מול סיינה ביום חמישי והם מקווים להשיג עוד ניצחון משכנע, שייתן להם ביטחון לקראת המפגש מול אלופת איטליה.

מאמן הצהובים, דיוויד בלאט אמר לקראת המשחק: "אילת נמצאת במקום השני בטבלה ומוכיחה את עצמה כבר בשנה הראשונה עם חזרתה לליגה הבכירה. עודד והשחקנים עושים שם עבודה טובה מאוד. למרות העייפות, אנחנו חייבים לבוא חדים וחדורי מוטיבציה למשחק כי זה יהיה משחק צמרת בליגה שלנו".

דייויד לוגן שחקן מכבי תל אביב לפני ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. ברני ארדוב
"מגיעים לכל משחק כדי לנצח". לוגן/ברני ארדוב

דייויד לוגן, הגארד של הצהובים, נשמע דרוך לקראת המפגש מול האילתים ואמר לוואלה! ספורט: "נבוא מול כל קבוצה במטרה לנצח, אנחנו ממשיכים לעבוד קשה ולעשות מה שצריך". לוגן התייחס להפסדה של מכבי ביורוליג מול ברצלונה: "ברצלונה היא קבוצה טובה ושיחקה טוב מאוד מולנו. הרבע השלישי עצר אותנו , למרות שנלחמנו, הריבאונד היה אחד הסיבות שלא הצלחנו מולם בסופו של דבר".

על סיכוייה של מכבי להעפיל, הוסיף לוגן: "יהיה קשה להשיג את הניצחונות הרצופים בכדי להישאר בתמונת העלייה, אבל שום דבר לא גמור, כל ההפסדים שהיו לנו היו הפסדים קרובים, פוזיישן פה או שם היה משנה את המצב, זה באמת קשה שזה ככה, וכשבעונה על העפלה היינו יכולים להיות גם בכיוון השני. זה לא ששיחקנו רע גם מול ברצלונה אך זה חלק מהכדורסל, חבל שזה קורה ולצערי זה קורה לנו אז נמשיך לדחוף. צריך להמשיך להיאבק, להשתפר ולעבוד זה כל מה שנוכל לעשות".

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית' מול שחקן סיינה דייויד מוס. Elio Castoria, GettyImages
עוד מפגש ביום חמישי. מכבי מול סיינה/GettyImages, Elio Castoria

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully