וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה אבוטבול: "תחושת הבטן - נהיה בפלייאוף העליון"

17.2.2013 / 8:46

ברמת השרון התאכזבו מהתיקו נגד נתניה, אבל נותרו אופטימיים. בשבוע הבא מכבי ת"א בבלומפילד: "כל מה שנשיג יהיה בונוס"

one

בעירוני רמת השרון היו מאוכזבים מאוד אחרי ה-0:0 הביתי נגד מכבי נתניה אמש (שבת) באצטדיון גרונדמן. הקבוצה של בני טבק שלטה לאורך מרבית המשחק, אבל החמיצה ופספסה הזדמנות להתבסס במקום שמוליך לפלייאוף העליון. ברמת השרון עסקו אחרי המשחק בחישובים והגיעו למסקנה שהמפתח הוא המשחק הביתי בעוד שבועיים נגד עירוני קרית שמונה, שניצחון בו עשוי להעניק את הכרטיס לשישייה הראשונה בטבלה בתום העונה הסדירה.

קשר הקבוצה משה אבוטבול אמר בסיום: "פספסנו שתי נקודות מאוד משמעותיות למאבק על כרטיס לפליי אוף העליון, אך מנגד שיחקנו טוב מאוד, שלטנו במשחק והיינו קרובים מאוד להבקיע. ניקח מהמשחק הזה את היכולת שתעזור לנו בהמשך".

בשבוע הבא תצא רמת השרון למשחק חוץ קשה נגד מוליכת הטבלה, מכבי תל אביב, ואבוטבול ריאלי: "זה משחק קשה מאוד ובנוסף סביטי ליפנייה ויניב לביא ייעדרו. זה משחק שכל מה שנשיג בו יהיה בונוס. בכושר הנוכחי של מכבי תל אביב, להוציא ממנה משהו בבלומפילד יהיה הישג. אני מקווה שנחזור עם משהו מבלומפילד, אבל בכל מקרה נצטרך לנצח את קרית שמונה בבית בעוד שבועיים. תחושת הבטן שלי היא שנהיה בפלייאוף העליון".

כפי שהזכיר אבוטבול, סביטי ליפנייה ויניב לביא ייעדרו בשבוע הבא עקב צבירת כרטיסים צהובים. עשהאל בן שבת יפתח במרכז ההגנה, כשעדיין לא ברור מי יתופקד לצידו. המאמן בני טבק אמר: "זה אולי ישמע מצחיק, אבל אנחנו באים לנצח. כולם יודעים מי זו מכבי תל אביב, אבל אנחנו לא מרימים ידיים. אין לנו מה להפסיד, אני אכין את השחקנים שיידעו לתת הכל, ליהנות מהמשחק ולעשות את המקסימום".

קשר עירוני רמת השרון משה אבוטבול עם קשר מכבי נתניה פיראס מוגרבי. קובי אליהו
המשחק נגד קרית שמונה בעוד שבועיים סומן כמפתח. אבוטבול מול מוגרבי אתמול/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully