וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: צ'ארלס וודסון שוחרר מגרין ביי

15.2.2013 / 19:39

הפאקרס החליטו לוותר על מגן הפינה הוותיק, ששיחק רק 7 משחקים העונה. טוני גונזאלס ימשיך באטלנטה עונה נוספת?

סופה של תקופה. גרין ביי פאקרס החליטה להיפרד משחקן ההגנה של השנה בעונת 2009, מגן הפינה הוותיק שלה צ'ארלס וודסון.

השחקן, שזכה בהייזמן ב-1997, שיחק באוקלנד שמונה עונות לפני שהגיע ב-2006 ללמבו פילד. בשבע עונות במדי גרין ביי הוא רשם 38 חטיפות (מתוך 55 בקריירה כולה), אולם רק אחת מהן הגיעה בעונה החולפת, בה שיחק שבעה משחקים בלבד.

"הם מתכוננים לשחרר אותו", אמר סוכנו של השחקן קארל פוסטון, "זה חלק מהביזנס. דיברתי איתו והוא נשמע כאילו יש לו עוד הרבה פוטבול לשחק. הוא רוצה לשחק בקונטנדרית ולזכות בעוד סופרבול". וודסון יהפוך לשחקן חופשי והפאקרס החליטו לוותר עליו, משום שאחרת הם היו צריכים לשלם לו עשרה מיליון דולר בעונה הקרובה. ההודעה הרשמית יצאה בשעות הערב.

צ'רלס וודסון שחקן גרין ביי פאקרס. Tom Pennington, GettyImages
זמן לומר שלום. וודסון/GettyImages, Tom Pennington

* באטלנטה עדיין חולמים על השארתו של טוני גונזאלס, ששיחרר הצהרות פרישה לאחר ההדחה מהפלייאוף האחרון. "טוני עשה כל כך הרבה עבורנו, על המגרש ומחוצה לו. אני לא אומר שהוא משקר, אבל אני לא חושב שיש 95 אחוז סיכוי שהוא פורש, כמו שהוא טען", אמר הג'נרל מנג'ר של הפאלקונס, תומאס דימיטרוף, "אין לנו דד לייין, אבל חשוב שנדע בהקדם מה קורה איתו, כדי שנוכל לקחת החלטות בהתאם".

* טיטוס יאנג הבעייתי, שנזרק מדטרויט לפני כשבועיים ונלקח מהוויברס על ידי סנט לואיס, הושלך אחר כבוד גם מהראמס, כעבור עשרה ימים בלבד בקבוצה.

* בפאלו החתימה מחדש את הקוורטרבק טראבריס ג'קסון. המאמן החדש של הבילס, דאג מארון, הודיע: "דיברתי עם פיצפטריק וג'קסון והבהרתי להם שתהיה תחרות על תפקיד הפותח". ג'קסון ירוויח העונה 4.5 מיליון דולר.

לטוויטר של עידן ויניצקי

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully