וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון-נתניה: עלי חטיב אמור להיכנס להרכב

הקשר צפו לפתוח ואצל האורחת יודעים: "הפסד עלול שוב לסבך אותנו". ליפנייה ישוב להרכב רמת השרון (ש', 18:00, אין שידור)

טריוויה

* רמת השרון ומכבי נתניה נפגשו שלוש פעמים בליגת העל. החבר'ה ממורשה ניצחו פעם אחת, החבר'ה מעיר היהלומים ניצחו פעמיים.

* כל הניצחונות בין הקבוצות היו במשחקי חוץ: רמת השרון ניצחה בנתניה בשנה שעברה, נתניה ניצחה פעמיים ברמת השרון – פעם אחת העונה ופעם אחת בעונה שעברה.

* מכבי נתניה מספקת שלושה שערים בממוצע למשחק (ב-22 משחקיה בליגה הובקעו 66 שערים).

* כאב ראש לחובבי האנדר/אובר: ממוצע ההבקעות המשוקלל של רמת השרון בבית ונתניה בחוץ הוא בדיוק 2.5 שערים.

* מאז התיקו ביניהן במחזור ה-14 (0:0), הפועל חיפה ומכבי נתניה כבשו בכל יתר שמונת המשחקים בסיבוב השני, היחידות בליגה שעשו את זה. הפועל חיפה כבשה 13, אבל נתניה 20.

לאתר דריבליסט

קשר מכבי נתניה דרגאן צ'ראן רודף אחרי קשר בני יהודה רפי דהן. ברני ארדוב
הקבוצה שלו כבשה בכל יתר שמונת המשחקים בסיבוב השני מאז התיקו נגד הפועל חיפה. צ'ראן/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

עירוני רמת השרון:

ניצחון של רמת השרון צפוי להציב אותה עם רגל וחצי בפלייאוף העליון. המאמן בני טבק אמר לשחקנים: "נתניה קבוצה לא צפויה ויכולה להתעלות ולנצח כל קבוצה בארץ. יש בה הרבה כישרון והיא מבקיעה שערים. נצטרך להתעלות ולנצח את המשחק הזה. אם תנצחו, יהיו לנו סיכויים גבוהיים לסיים בפלייאוף העליון".

לאחר שינויים שביצע בהרכב בשבוע שעבר, צפוי טבק לחזור להרכב איתו רץ בשבועות האחרונים. סביטי ליפנייה צפוי לשוב להרכב על חשבונו של עשהאל בן שבת. אדריאן פרננדס ואודו פורצ'ן יפתחו בחוד. בצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים לא להתפתות וכי על אף כמות הספיגה הגבוהה של נתניה, היא תבוא למשחק הזה מאוד ממושמעת ויהיה קשה להבקיע מולה.

מכבי נתניה:

אחרי שבשבוע שעבר נזף מאמן מכבי נתניה טל בנין בשחקניו בשל מה שהגדיר חוסר רצינות וזלזול באימונים, מציינים בקבוצה כי השבוע האימונים התנהלו בקצב גבוה מאוד. "כשכולם מתאמנים זה יותר קל", הסביר אחד השחקנים. "יש פה הרבה אמונה שאפשר לנצח את רמת השרון, אחרת הפסד עלול שוב לסבך אותנו ואנחנו יודעים את זה".

גם בנין אמר לשחקנים באסיפה המסכמת כי הוא מאמין בשחקנים: "אנחנו לא נחותים מהם. תגיעו נחושים ונוכל לנצח". בצד המקצועי נראה שלמרות חמשת השערים שספגו, לא מתכננים בצוות המקצועי שינויים רבים. מי שכן אמור להיכנס להרכב הוא עלי חטיב, כשגם אורי שטרית עשוי לקבל שוב את הקרדיט על חשבונו של עמרי בן הרוש שעשוי לרדת אל הספסל.

ערן לוי, בית"ר ירושלים, עם סביטי ליפנייה, עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
רמת השרון תתקרב צעד נוסף לפלייאוף העליון? ליפנייה/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

רועי לייבוביץ' (עירוני רמת השרון):

השוער נוטה להיות המצטיין בניצחונות האחרונים של רמת השרון. הקבוצה ממורשה לא דומיננטית במיוחד ומתבססת קודם כל על משחק ההגנה ושמירה על שער נקי או כמות ספיגה נמוכה. משחק טוב נוסף של לייבוביץ' יקרב את רמת השרון למטרה העיקרית - פלייאוף עליון.

לואיג'י צ'נאמו (מכבי נתניה):

גם בקבוצה ממול השוער הוא דמות מפתח. צ'נאמו כבר הראה השנה שהוא מסוגל להתעלות ולהציג יכולת מצוינת יהיה חייב להחזיר שוב את השקט להגנה ולצאת עם אפס שערים לחובתו מהמשחק החשוב מול קרית שמונה. הצגה של צ'נאמו תיתן ככל הניראה שלוש נקודות לנתניה.

לואיג'י צ'נאמו שוער מכבי נתניה. מגד גוזני
הוכיח את יכולותיו העונה. צ'נאמו/מגד גוזני

הרכבים משוערים

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', קובי מוסא, יניב לביא, סביטי ליפניה, עמיר נוסבאום, תום מנשרוב, מרקו אנג'לוקוביץ', משה אבוטבול, אפרים טאקה, אדריאן פרננדס, אודו פורצ'ן.

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, עומר פרץ (עומר צלישר), ברונו פיניירו, עידו לוי, עמרי בן הרוש (אורי שטרית), קובי דג'אני, בן בנימין, פיראס מוגרבי, עלי חטיב, דרגאן צ'ראן, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully