וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - קרית שמונה: האוהדים קראו לאבוקסיס להתפטר

האדומים ערכו אימון מסכם לקראת המפגש מול האלופה (שבת, 17:00, ספורט2) בצל המשבר הקשה. גורם במועדון: "אנחנו צריכים שקט". אבוחצירא הפצוע ייעדר, רוצ'ט חוזר

יוסי אבוקסיס/צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני
שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בפורמה אומללה. שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

טריוויה

* הפועל תל אביב ועירוני קרית שמונה נפגשו 13 פעמים בליגת העל. החבר'ה מהצפון מובילים 3:5 במאזן הניצחונות, ועוד 5 משחקים נגמרו בתיקו.

* כמארחת, הפועל תל אביב ניצחה רק משחק אחד, 0:2 במחזור ה-29 של עונת 2007/08. קרית שמונה ניצחה 2 ועוד 2 נגמרו בתיקו.

* אם הפועל תל אביב תפסיד גם הפעם, היא תשבור את הרצף השלילי מ-2007/08, שעומד על 4 – כולם על האפס.

* הפעם האחרונה שהפועל הפסידה 5 משחקים ברצף הייתה ב-1996/97, וגם אז כל ההפסדים היו על האפס, אבל מאזן השערים ב-5 המשחקים הללו היה 7:0. היום, אחרי 4 הפסדים רצופים, הפועל במאזן שערים של 12:0.

* יוסי אבוקסיס פגש 4 פעמים את קרית שמונה כמאמן וכל המשחקים נגמרו בתוצאה 0:1 – פעמיים ניצח ופעמיים הפסיד. בבית שיחק נגד הקריה פעם אחת, כמאמן בני יהודה, והפסיד.

* אם הפועל תל אביב מחפשת סיבה לאופטימיות, היא תמצא אותה ב-66.67 אחוזי ההצלחה שיש לה עם אלון יפת במשחקי הבית. מצד שני, לקרית שמונה 83.3 אחוזי הצלחה עם יפת באופן כללי.

הנתונים: אתר דריבליסט

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. מגד גוזני
מובילים במאזן המשחקים. קרית שמונה/מגד גוזני

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

שחקני הפועל תל אביב וחברי הצוות המקצועי, שהגיעו היום (שישי) למתחם חודורוב לאימון הסמכם לקראת המשחק נגד עירוני קרית שמונה בבלומפילד (שבת, 17:00, ספורט2) נתקלו בשלטים ענקיים שתלו אוהדי הקבוצה במתחם חודורוב ושעליהם נכתב בין היתר: "רמון קח אחריות, יוסי תתפטר" ו-"ביישתם אותנו". חלק מהאוהדים שהגיעו לאימון השמיעו קריאות נגד השחקנים.

הדברים הללו מגיעים בצל התקופה הרעה שעוברת על הקבוצה, שכוללת ארבעה הפסדים רצופים ללא שער זכות ושהגיעה לשיאה עם תבוסה 4:0 בדרבי ביום שני האחרון. גורם במועדון אמר היום: "הדבר הכי חשוב לקבוצה הוא שקט. אם מחר נקבל שקט ועידוד בבלומפילד, תראו קבוצה שנלחמת בשביל האוהדים".

על פי האימון היום נראה שאבוקסיס יפתח עם ההרכב אותו תרגל בימים האחרונים. וואליד באדיר וסאבו פאביצ'ביץ' הפצועים שוב לא התאמנו ומור שושן ודויד רוצ'לה אמורים לפתוח במרכז ההגנה. טיאגו קוסטה יפתח כמגן ימני, אחרי שרוצ'לה עשה זאת זאת בדרבי. טוטו תמוז המושעה לא ישחק, מה שישלח את עומר דמארי לחוד ואת ניר נחום לאגף הימני. חנן ממן יפתח במקום רועי גורדנה ואריק דג'מבה דג'מבה יחזור בעצמו להרכב על חשבון שי אבוטבול.

עירוני קרית שמונה:

מעודדת מה-1:3 הביתי על הפועל רמת גן, ששם קץ לרצף חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון, האלופה תחפש המשכיות בבלומפילד ונקודות יקרות בקרב על הכרטיס לפלייאוף העליון. קרית שמונה מדורגת חמישית, אבל רק נקודה מפרידה בינה לבין המקום השביעי (בית"ר ירושלים) המוביל לפלייאוף התחתון. מנגד, בקבוצה הצפונית יודעים שניצחון על האדומים יעלה את הקבוצה זמנית למקום השלישי על חשבון היריבה הפועל תל אביב.

ברק בכר יחסר את מלך השערים שלו, החלוץ שמעון אבוחצירא (שמונה כיבושים), שייעדר כחודש בגלל פגיעה בקרסול. גם דן איינבינדר צפוי להיעדר בשל מחלה. מנגד, אדריאן רוצ'ט, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין חמישה צהובים, ישוב להרכב. גם ואיל מריסאת הצעיר מתוכנן לפתוח שוב בחלק הקדמי לצד אחמד עאבד, שעלה מול רמת גן מהספסל והציג יכולת טובה.

שחקני הפועל תל אביב, עומר דמארי, בוריס קליימן. ברני ארדוב
מקווים לשקט. הפועל תל אביב/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: דויד רוצ'לה

הופעת הבכורה של הספרדי הצעיר במדים האדומים הייתה מסויטת. הוא תופקד בעמדת המגן הימני הזרה לו, הציג יכולת חלשה כמו כל הקבוצה ועכשיו ירצה לתקן. בהפועל תל אביב אומרים שמדובר בשחקן כשרוני ונגד האלופה, בעמדה הטבעית שלו, הוא ינסה להוכיח שזו האמת.

עירוני קרית שמונה: בריאן חרסיסיץ'

בעיני רבים, הקשר המצוין היה שחקן העונה האמיתי אשתקד והמנוע שהוביל את קרית שמונה לאליפות ההיסטורית. העונה, בין היתר בגלל פציעות, חרסיסיץ' פחות דומיננטי וההשפעה שלו במרכז המגרש פחות מורגשת. כדי להעמיק את המשבר אצל האדומים, הקריה צריכה לשלוט במרכז המגרש וללחוץ את היריבה. לפיכך, היא צריכה את הדינמו שלה במיטבו. חרסיסיץ' בכושר שווה לקריה כרטיס לאירופה וזה יסכם עונה מוצלחת לחבורה של בכר.

עלי חטיב, שחקן מכבי נתניה מול בריאן חרסיסיץ', שחקן עירוני קרית שמונה. מגד גוזני
הברומטר. בריאן חרסיסיץ'/מגד גוזני

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, טיאגו קוסטה, דויד רוצ'לה, מור שושן, שמעון הרוש, אריק דג'מבה דג'מבה, אלמוג כהן, חנן ממן, ניר נחום, טל בן חיים, עומר דמארי.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', אדריאן רוצ'ט, סינטאיהו סלליך, ואיל מריסאת, אופיר מזרחי (ליאור לוי), אחמד עאבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully