וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין-מכבי חיפה: תמיר כהן הופתע שהוא לא בסגל

הקשר לא ברשימה למשחק (ש', 19:30, ספ'1). בנאדו מתלבט בין עטאא לבוקולי. דוידוב פצוע, לוקמן צפוי לפתוח אצל דורה

תמיר כהן, עידן ורד, שחקני מכבי חיפה. קובי אליהו
הופתע ששמו לא היה ברשימה למשחק בדוחא. תמיר כהן/קובי אליהו

טריוויה

* בני סכנין ומכבי חיפה נפגשו 23 פעמים בליגת העל, והירוקים ניצחו 12 מהמשחקים הללו (למעלה מ-50 אחוז). עוד שישה משחקים נגמרו ללא הכרעה ורק בחמישה סכנין ניצחה.

* כשסכנין מארחת המספרים מאוזנים מעט יותר: מתוך 13 משחקים היא ניצחה 4 וחיפה ניצחה 5. עוד 4 נגמרו בתיקו.

* סכנין כבשה שני שערים בלבד ב-5 המשחקים האחרונים נגד חיפה – שניהם בניצחון הבית האחרון שלה על הירוקים, במחזור ה-5 של העונה שעברה.

* שלומי דורה אימן 7 פעמים נגד מכבי חיפה וניצח רק משחק אחד, אותו ניצחון של סכנין בעונה שעברה. ביתר המשחקים יש לו 3 הפסדים ו-3 תיקו.

* יניב קטן מדורג במקום השני ברשימת הכובשים נגד בני סכנין, עם 8 שערים (אלירן עטר מוביל עם 12). השער האחרון שלו בעימות בין שתי הקבוצות הובקע בסיבוב השלישי בעונה שעברה.

הנתונים: אתר דריבליסט

אלכסנדר דוידוב שחקן בני סכנין לפני קלמי סבן שחקן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
עדיין לא החלים במאת האחוזים. אלכסנדר דוידוב/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

בני סכנין:

קשר בני סכנין אלכסנדר דוידוב התלונן על כאבים חזקים בסיום האימון הבוקר (שישי) וככל הנראה לא יפתח במשחק נגד הירוקים. כזכור, דוידוב סובל מפציעה בקרסול ועדיין לא החלים במאת האחוזים. בניגוד לדוידוב, נראה שעלא אבו סלאח ואימורו לוקמן דווקא כן יהיו כשירים והם ערכו אימון מלא. אבו סלאח עבר צילום בו התברר כי הוא סובל ממתיחה קלה בשריר האחורי, אך צפוי להיות כשיר.

המאמן שלומי דורה לא צפוי לערוך שינויים בהרכב מלבד אבו סלאח שיפתח במקום פיטר אמבמבה הפצוע בברכו. דורה אמר לשחקניו: "תבואו בגישה שאפשר לנצח. אם נעלה כמו מול בית"ר, נוציא נקודות". גם בקרב השחקנים קיימת אמונה שאפשר לנצח את חיפה למרות הכושר הטוב בו היא נמצאת. "אנחנו גם נמצאים במומנטום טוב. אצלנו בבית אנחנו מסוגלים לנצח", אמר אחד השחקנים. "יהיה משחק טוב ולא חד צדדי".

מכבי חיפה:

אריק בנאדו הבטיח לשחקנים רוטציה, וקיים. האימון המסכם של מכבי חיפה מלמד שהמאמן שוב החליט לערוך שינויים אחרי ניצחון, מתוך ניסיון לשמור על אחדות ולמנוע התמרמרות בסגל שלו. בנאדו שוב לא תרגל את ההרכב לאורך כל האימון, אבל ייתכן מאוד שיערוך שני שינויים בהגנה, כשדלה ימפולסקי יירד לספסל ובמקומו ישחק שמואל שיימן בעמדת המגן הימני, אם כי גם עודד אלקיים נלקח בחשבון. שיימן כבר שיחק מחצית אחת מול רמת השרון בעמדה הזאת.

דקל קינן, ששוחח עם בנאדו בשבוע שעבר וקיבל הודעה כי יסופסל מתוך מטרה להעניק לו מנוחה ולערוך רוטציה, יחזור להרכב על חשבונו של אנדריי פיליאבסקי. שינוי נוסף שעשוי בנאדו לבצע ברגע האחרון: ג'אבר עטאא, שמציג יכולת מצוינת באימונים, נלקח בחשבון כמחליף לגוסטבו בוקולי.

בנאדו אמר לשחקנים במהלך השבוע: "שיחקנו מעולה מול רמת השרון. המחליפים שנכנסו היו טובים והשפיעו על המשחק. הם לא הורידו הילוך במשחק. אלה שפתחו אחרי הרבה זמן היו טובים מאוד. אנחנו קבוצה חזקה, טובה ובריאה. שכל אחד ימשיך לתת מאה אחוז, רק ככה נצליח. אני גאה בכם". המאמן חזר והדגיש באסיפה אתמול את החשיבות של הבקעת שער מוקדם. היום אמר בנאדו לשחקנים: "סכנין מגיעה אחרי תקופה טובה ואחרי משחק טוב נגד בית"ר ירושלים. יש להם התקפה טובה, ומאמן טוב שמעמיד אותם טוב על המגרש. יהיה קשה, אסור להיגרר לפרובוקציות".

אביחי ידין (פצוע, יחזור בעוד כשבועיים) ואייל משומר (פצוע ומורחק) לא יהיו בסגל. לירוי צעירי, שלומי אזולאי ואלון תורג'מן ימתינו להזדמנות מהספסל. לדברי שחקנים בקבוצה, מי שהופתע לאחר שלא הופיע ברשימת שחקני הסגל הוא הקשר תמיר כהן. מאז שהחלים מהפציעה כהן שותף רק במשחק גביע מול הפועל אזור, אבל לא חזר ל-18.

השוער ניר דוידוביץ' ממשיך להתאמן, אבל כפי שפורסם כבר אתמול השוער העביר מסר לקברניטי המועדון שלא יודע אם יוכל לחזור העונה. במועדון טענו כי הפציעה חמורה מחשבו, ולכן לא ניתן לעסוק בהערכות. "הכל תלוי בו", המשיכו להבהיר גם הבוקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן נבחרת ישראל, שמואל שיימן. ברני ארדוב
מגן ימני? שמואל שיימן/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

בני סכנין: מוחמד כליבאת

החלוץ שנמצא בכושר הטוב בקריירה שלו יפגוש את הקבוצה שמחזיקה בכרטיס שלו, ועוד תצוגה כמו נגד בית"ר ירושלים תאותת לירוקים שהם צריכים לחשוב על השארתו לקראת העונה הבאה.

מכבי חיפה: דינו אנדלובו

לא מעט אוהדים הטילו ספק בהחתמת החלוץ מדרום אפריקה, בעיקר משום שעונה טובה בבני יהודה עדיין לא יכולה להעיד על חלוץ שיסחוב את הקבוצה לאליפות. אבל מבלי ששמנו לב, לאנדלובו יש כבר שמונה שערים העונה בכל המסגרות, וזה עוד אחרי שחודשיים וחצי ישב בבית, עבד קשה וחיזק את הרגליים כדי להגיע מוכן לליגה. השבועות הקרובים הם מבחן מספיק טוב כדי לבדוק: האם אנדלובו הוא באמת חלוץ ברמה של מכבי חיפה? האם הוא יכול לעשות את ההבדל בין עונה גדולה לעונה בלתי נשכחת?

דינו אנדלובו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
צריך להוכיח שהוא שחקן ברמה של מכבי חיפה. אנדלובו/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עידן ויצמן, עלא אבו סלאח, אדיר טובול, חאלד חלאיילה, אימורו לוקמן, חאמד גנאים, אחמד קאסום, מוחמד כליבאת, ירו בלו.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, שמואל שיימן (עודד אלקיים), דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי (ג'אבר עטאא), אייל גולסה, יניב קטן, חן עזרא, ויאם עמאשה, דינו אנדלובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully