וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי הספורט בחיפה נפרדו מדני דבורין

15.2.2013 / 10:31

השדר הוותיק יצא לגמלאות לאחר 42 שנה בערב הוקרה מטעם איגוד עיתונאי הצפון: "לעולם לא אשכח את הערב הזה"

איגוד עיתונאי הספורט של חיפה ערך אתמול (חמישי) ערב הוקרה מרשים לשדר הספורט המיתולוגי דני דבורין. הערב נערך במלון לאונרדו בחיפה לרגל צאתו לגמלאות של השדר הוותיק. בטקס נטלו חלק עיתונאים ואנשי ספורט וכן בני משפחתו של השדר שיצא לגמלאות אחרי 42 שנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תקדים. דני דבורין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין היתר נכחו באירוע מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן, מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק, השוער ניר דוידוביץ', מאמן השוערים של הנבחרת והפועל באר שבע גיורא אנטמן, רופא הנבחרת ד"ר מרק רוסנובסקי, מנהל אגף ההדרכה פיני קינן, איש קשרי החוץ של ההתאחדות טובי מלאך, דובר הפועל חיפה נעם רגב, עיתונאים ותיקים וחברי איגוד עיתונאי הספורט בחיפה. את האירוע הנחה העיתונאי יוני הללי, שסיפר כי הרעיון עלה במסגרת נסיעתם המשותפת לאזרבייג'אן.

במהלך הערב הוקרנה מצגת שסיכמה את פועלו של השדר, שהיה שותף לעשרות רגעים מרגשים בהם אולימפיאדות, גביעי אירופה ועולם וכן משחקים בליגה הישראלית. דבורין סיכם את המצגת בה הופיע בין היתר עם פלה האגדי, מרקו ואן בסטן וכוכבי כדורגל נוספים. את הערב חתם בנאום קצר בו הודה לאיגוד עיתונאי הספורט. "למיטב זכרוני, זהו תקדים, משום שבעבר לא נערך אירוע כזה לעיתונאי שפרש. לעולם לא אשכח את הערב הזה", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully