וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל דנינו: "עלינו מדרגה במלחמה באלימות"

דנינו נפגש עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון ועם בכירים נוספים במשטרה: "הנחיתי את כל המפקדים להילחם בגזענות"

במסגרת פגישת עבודה שהתקיימה היום (חמישי) בין יו?ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, לבין מפכ?ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, ראש אגף מבצעים, ניצב ניסים מור, מפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטה ונציגי פרקליטות המדינה, הובהר על ידי המפכ"ל כי המשטרה שמה לעצמה למטרה להמשיך ולאכוף את החוק למניעת אלימות בספורט בכל המגרשים.

בהמשך לפעולות המשטרה, הפרקליטות הבהירה כי תמשיך להביא את המורחקים בפני בתי המשפט במגמה להרחיקם מהמגרשים לתקופות ארוכות ולחייבם להתייצב בתחנות המשטרה בעת קיום המשחקים. סוכם כי המשתתפים בפגישה זו ישובו ויתכנסו על מנת להמשיך ולשתף פעולה במאבק נגד הגזענות במגרשים בארץ.

לדברי רב ניצב דנינו, "עונת הכדורגל הזו תיכנס להיסטוריה ככזו שבה עלינו מדרגה במאבק בגזענות ובאלימות – כך הנחיתי את כל המפקדים. הפעילות המשטרתית תהיה על בסיס הערכת מצב, אין לנו כוונה לשנות את ההסדרים אליהם הגענו בנוגע לניהול האזרחי של המשחקים".

"העבודה בשכר של השוטרים תפוקח ותבוקר ברמה הארצית, זאת על מנת שלא לחרוג מן הנדרש ובכדי לא ליצור נטל בלתי סביר על הקבוצות", הסביר המפכ"ל, והוסיף כי סוגיית המורחקים ממגרשי הכדורגל מבוקרת ומפוקחת ברמות הגבוהות ביותר. כמו כן, המפכ"ל ביקש להאיץ את התקנת האמצעים הטכנולוגיים והמצלמות במגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully