וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "גם כשרמת השרון הגיעה לשער, עצרנו אותה"

14.2.2013 / 16:05

המאמן ערך אסיפה לקראת סכנין: "חשוב שהבקענו מוקדם". שיימן עשוי לפתוח כמגן ימני. אנדריי פיליאבסקי יחזור לספסל

one

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק החוץ מול בני סכנין בשבת, אך המאמן אריק בנאדו עדיין בוחר שלא לתרגל את ההרכב הראשון לקראת המשחק. יחד עם זאת, עושה רושם ששמואל שיימן יקבל את המושכות באגף ימין במקום דלה ימפולסקי, אם כי המאמן עדיין מתלבט בינו לבין עודד אלקיים.

דקל קינן צפוי לחזור על חשבון אנדריי פיליאבסקי ויחד עם אדין צוצאליץ' וטאלב טואטחה, ישלים את רביעיית ההגנה. למרות שהשישייה הקדמית טרם תורגלה, ההערכה היא שבנאדו לא ישנה את המערך וההרכב שלו בחלק הזה. לפיכך, לירוי צעירי עשוי להמתין שוב על הספסל.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
מרוצה מהשחקנים שלו. בנאדו/קובי אליהו

היום ערך המאמן אסיפה שנגעה במשחק הליגה האחרון, נגד עירוני רמת השרון, בו ניצחו הירוקים בקלות, 0:4. "עשינו הרבה דברים טובים בהתקפה והבקענו מוקדם. הפכנו את המשחק לקל יותר. רמת השרון לא הגיעה לשער שלנו, פרט לשתי התקפות וגם אז היינו במקום ועצרנו אותם".

השוער ניר דוידוביץ' ממשיך להתאמן ובסביבתו מקווים שיוכל לחזור בקרוב מאוד למגרשים, אך במכבי חיפה נמנעים בשלב זה מלספק הערכות. כזכור, הבוקר אמרו במועדון: "הפציעה שלו יותר קשה ממה שחשבנו. כרגע לא ניתן לקבוע בודאות אם ומתי הוא יחזור". הדברים נאמרו בעקבות מסר ששלח דוידוביץ' לקברניטי המועדון, לפיו הוא מתקשה לחזור בשלב זה לשער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully