וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "שחקנים יצטרכו לשנות תפיסה"

14.2.2013 / 13:37

בקבוצה מקווים לשינוי בעקבות הביקורת על מספר שחקנים. פלצ'וק וסוויסה שוב תורגלו בהרכב השני, אג'ידה נעדר מהאימון

one

"מעכשיו שחקנים יצטרכו לשנות תפיסה ולהפנים שמסתכלים על הטבלה רק מלמעלה. שחקנים לא צריכים לדבר על התחתית כי זאת לא התפיסה של הקבוצה הזאת והמועדון הזה. ניצחון על הפועל רמת גן, ואפשר לדבר שוב על הפלייאוף העליון", כך אמרו הבוקר (חמישי) בהפועל באר שבע לקראת המשחק שיתקיים בצל ביקורת קשה שהוטחה בתחילת השבוע במספר שחקנים "ששואפים לבינוניות ומתנהגים כלוזרים", כהגדרתם בנוגע לשחקנים שהתבטאו בנוגע לפער מקבוצות התחתית.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
משחק קשה נגד הפועל רמת גן בשבת. אלישע לוי/קובי אליהו

השוער הניגרי אוסטין אג'ידה, שחוזר היום מאליפות אפריקה שם זכתה נבחרתו באליפות, מועמד לפתוח בין הקורות. אג'ידה לא נטל חלק באימון היום וגליל בן שנן תורגל. אתמול תרגל אלישע לוי את ניקולאס פלצ'וק ותומר סוויסה במקום דובב גבאי ועידו אקסברד. היום תרגל המאמן את גבאי ואקסברד לאורך כל האימון. סיראז' נאסר שהוחלף אתמול על ידי רביד גזל, תורגל היום בהרכב.

כזכור, המאמן הכריז במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק כי הושגה הבנה לפיה אופיר דוידזאדה יחזור לשחק כבר במחזור הקרוב, והדיון בנוגע לחוזהו יתקיים בתום העונה. דוידזאדה תורגל בהרכב במקום אביתר אילוז והמשמעות היא שקלמי סבן אמור לפתוח בעמדת המגן הימני. אלישע לוי לא שוחח היום עם השחקנים ויערוך אסיפה מחר, באימון המסכם.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully