וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון קל למהראן לאלה, צרפתי: "החבל מתהדק"

14.2.2013 / 11:23

חלוץ הפועל חיפה חזר לרוץ לראשונה מאז הפציעה לפני כשבועיים. הקשר: "נישאר בליגה". גל אראל תורגל כבלם באימון

one

חלוץ הפועל חיפה מהראן לאלה חזר לרוץ בפעם הראשונה מאז הפציעה לפני שבועיים. לאלה, שסובל מקרע בשריר האחורי, ערך הבוקר (חמישי) אימון שכלל ריצה קלה בלבד. על פי ההערכות, לאלה יהיה כשיר בעוד מספר שבועות וישוב עם תחילת משחקי הפלייאוף.

גם דנילו ניקוליץ' ערך הבוקר אימון קל בלבד ולא התאמן עם הקבוצה. הסרבי עדיין בספק למשחק מול בית"ר ירושלים ודושאן ברקוביץ' מורחק. לכן במידה וניקוליץ' לא ישחק, יצטרך ניר קלינגר להחליט אם הוא עולה עם עבד מצליח או אור לגריסי כבלם או שמא להסב את גל אראל או יוסי דורה לתפקיד. באימון אראל תורגל כבלם ונראה שלעומת ההרכב מול אשדוד יהיה שינוי גם בדמות הצבתו של סטפן דנקוביץ' כמגן ימני וכניסתם של יובל אבידור ולירן כהן להרכב.

גיא צרפתי, הפועל חיפה. קובי אליהו
"כל השחקנים שמחים שהקהל הודיע שיתמוך בנו". גיא צרפתי/קובי אליהו

גיא צרפתי התייחס לפני האימון למשחק ביום ראשון, ואמר: "מבחינתנו, סימנו שמהמשחק באשדוד ועד סוף העונה חובה להוציא נקודות. החבל מתהדק ואין לנו ברירה אחרת". על העובדה שהוא אחד מהשחקנים בעלי הניסיון אמר הקשר: "אני לא אוהב את המילה ניסיון. אני אוהב את המילה יכולת להוציא מעצמך ברגעים לחוצים יותר. אנחנו נישאר בליגה. מבחינתנו המאבק שלנו הוא מול עצמנו והאחרות פחות רלוונטיות". צרפתי ביקש להתייחס גם לקהל, ואמר: "כל השחקנים שמחים שהקהל הודיע שיתמוך בנו. זו תהיה זריקת עידוד משמעותית עבורנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully