וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א הביסה את פאו, הפסד ראשון לריאל

תאודוסיץ' הוליך את הרוסים ל-69:86 קליל בבית ה' של הטופ 16. 72:74 דרמטי לאפס על הבלאנקוס. אלבה - מלאגה 67:65

אימג'בנק GettyImages

משחקי הסיבוב הראשון בטופ 16 יגיעו לסיומם השבוע, כשמלבד המשחק המסקרן הערב (חמישי) של מכבי תל אביב מול ברצלונה, התקיימו כל משחקי בית ה'. במוקד עמדה כמובן ההתמודדות בין צסק"א מוסקבה לפנאתינייקוס, בה ניצחה הקבוצה הרוסית ועשתה צעד גדול להצלבה. מלאגה ניצחה בברלין באופן דרמטי וגמרה למעשה לאלבה את העונה האירופית. ריאל מדריד חזרה מפיגור דו ספרתי בטורקיה מול אפס איסטנבול, אך הפסידה באופן דרמטי, 74:72. ז'לגיריס קובנה ניצחה את באמברג 87:88 אחרי הארכה.

מילוש תאודוסיץ', שחקן צסק"א מוסקבה מול ג'יימס גיסט שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
בלתי עציר. תאודוסיץ'/GettyImages

בית ה'

צסק"א מוסקבה - פנאתינייקוס 69:86

צסק"א התייצבה לעימות בין האימפריות אחרי שני הפסדים ברציפות, אבל שלטה בקצב ובמשחק וניצחה ללא תנאי. הקבוצה של אטורה מסינה פתחה היטב ופתחה פער דו ספרתי כבר ברבע הראשון, לפני שפאו מיזערה נזקים עד המחצית. במחצית השנייה צסק"א נטלה את הרסן ושלשות של מילוש תאודוסיץ' וזוראן ארצג הקפיצו אותה ל-49:64. כאן זה הפך להיות גמור. צסק"א המשיכה להגדיל, ארון ג'קסון קלע מחוץ לקשת, סשה קאון הטביע והפער תפח ל-26 הבדל (53:79) כשעל השעון שבע דקות לבאזר האחרון. הדקות הבאות הפכו לגארבג' טיים ובסיום 69:86.

תאודוסיץ' הגדול קלע 20 נקודות וחילק 7 אסיסטים, סוני ווימס קלע 19 ואיבד 6 כדורים וסשה קאון הצטיין ברחבות עם 13 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 חסימות. יונאס מאצ'יוליס הוביל את פאו עם 15 נקודות וסטפן לאזמה וג'יימס גיסט התחלקו שווה בשווה ב-24 נקודות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סשה וויאצ'יץ' שחקן אפס איסטנבול מול סרחיו יול שחקן ריאל מדריד. GettyImages
וויאצ'יץ' מקפיץ את יול. הפסד ראשון לריאל/GettyImages

אפס איסטנבול - ריאל מדריד 72:74

שתי קליעות עונשין של דושקו סבאנוביץ' (מתוך 13 נקודות שלו הערב), 11 שניות לסיום המשחק, הנחילו לריאל מדריד את ההפסד הראשון בטופ 16. הבלאנקוס עוד הספיקו לחזור למשחק צמוד אחרי פיגור 46:36 במחצית המשחק, אבל הניצחון נשאר בטורקיה. ג'יימון לוקאס הוביל את המארחת עם 16 נקודות ו-5 אסיסטים, ג'ורדן פארמר הוסיף 10 נקודות, סשה וויאצ'יץ' קלע 9 משלו. רודי פרננדס תרם 14 ו-7 ריבאונדים למדריד. עם הניצחון אפס עוברת למעשה את ריאל בטבלת הבית, כששתי הקבוצות במאזן 1:6.

שחקן מלאגה, מרכוס וויליאמס. GettyImages
שלשת ניצחון. מרקוס וויליאמס/GettyImages

אלבה ברלין - מלאגה 67:65 (צפו בתקציר)

שלשה דרמטית של מרקוס וויליאמס גרמה לכך שהגרמנים ימשיכו לשחק במפעל בעיקר לפרוטוקול, אחרי הפסד 67:65 למלאגה. לספרדים, שברחו ברבע השלישי אחרי מחצית ראשונה רעה (42:34), זהו הניצחון השלישי מול אלבה. במשחק עם סקור נמוך, מלאגה הציגה חלוקת נקודות מרשימה עם ארבעה שחקנים בדאבל פיגרס - קרונוסלאב סימון (12), פראן ואסקז (11), וויליאמס וארל קולוואיי (10 כל אחד). דיון תומפסון וניהאד דג'דוביץ' (16) הובילו את המארחים.

באמברג - ז'לגיריס קובנה 88:87 (אחרי הארכה)

הגרמנים עדיין ללא ניצחון בשלב זה, ואנטון גאבל הביתי היה הפעם הסיבה לכך. אחרי שהחזיר את באמברג למשחק עם ארבע קליעות מהקו בדקה האחרונה, בדרך ל-76:76 בסיום הזמן החוקי, גאבל פשוט בעט בדלי.

85:87 לבאמברג, שניות ספורות לסוף ההארכה, וגאבל מחליט לעשות עבירה, לשלוש זריקות של מרקו פופוביץ'. האחרון, בקור רוח, קבר את כל שלוש הזריקות מהקו (בדרך ל-21 נקודות בערב), כשהשעון הראה 00:00, והחיה את סיכוי ההעפלה של האורחת. קובנה במאזן של 4:3. גאבל דווקא נהנה ממשחק נהדר של 25 נקודות ו-14 מ-16 מהעונשין, שהלכו, כאמור, לפח.

שחקן אפס איסטנבול, ג'ורדן פארמר, מול שחקן ריאל מדריד, קרלוס סוארס. GettyImages
פארמר מול ריאל. 10 נקודות וניצחון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully