וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האצטדיון בנתניה מועמד לתואר אצטדיון השנה

13.2.2013 / 12:39

כך על פי אתר המדרג את האצטדיונים הטובים בעולם. במכבי נתניה מקווים: "אם ניבחר אפילו בעשירייה, זה ימשוך משקיעים"

האצטדיון החדש בנתניה מועמד לתואר איצטדיון השנה בעולם מטעם אתר stadiumdb, הנחשב לאתר המדרג את האצטדיונים הגדולים בעולם. כידוע, האצטדיון בנתניה נפתח השנה והוא מכיל 14 אלף מקומות ישיבה, וכולל בתוכו תאי צפייה מיוחדים ומושבים מהאיכות הגבוהה ביותר. בהתאחדות ובמכבי נתניה קיבלו את הידיעה על המועמדות של האצטדיון שיתחרה עם עוד 15 איצטדיונים שהגיעו לגמר השנה בשמחה גדולה. בהתאחדות קיבלו זאת בסיפוק רב לאור העובדה שהאצטדיון עתיד לארח משחקים באליפות אירופה לנבחרות צעירות בקיץ וכעת מקבל הכרה כי הוא בתקן הגבוה ביותר שאפשר לבנות.

אצטדיון נתניה. שלומי גבאי
אחד האצטדיונים הטובים בעולם? האצטדיון בנתניה/שלומי גבאי

הנהלת נתניה מקווה כי התואר המכובד ימשוך כעת משקיעים פוטנציאלים. גורם המקורב מאוד להנהלה אמר לוואלה! ספורט: "בחודשים האחרונים נעשים מאמצים אדירים למצוא רוכש שיקנה את מכבי נתניה ויהיה הבעלים שלה ובמקביל מחפשים תורמים למועדון. אם נזכה או אפילו נבחר בין עשרת האצטדיונים הגדולים זה דבר שימשוך משקיעים שכבר מדברים כעת עם ההנהלה, ואולי גם כאלה חדשים שיבינו שיש כאן קבוצה עם מתקן אדיר שעשויה להיות בטופ של ישראל ולהצליח גם באירופה".

גם בעיריית נתניה מרוצים מאוד מהעובדה שהאצטדיון שבנו זכה להכרה כזאת וגם שם צפויים לחפש אנשי עסקים ובעלי הון ישראליים או מחוץ לארץ שיקראו על שמם את האצטדיון ויתרמו סכום נכבד כפי שעשה סמי עופר עוד בחייו באצטדיון בחיפה שייקרא על שמו. בעירייה מקווים גם שהטוטו יראה כעת כי האצטדיון שזכה להכרה בינלאומית זכאי גם לסבסוד גבוה יותר מזה שקיבלה הקבוצה. ראש העיר מרים פיירברג כבר הבהירה בכמה הזדמנויות כי היא מצפה מהטוטו להגדיל את התמיכה כדי שתהיה שווה לכסף שקיבל האצטדיון בחיפה על פי יחס של מספר המושבים.

הצביעו לאצטדיון של נתניה באתר:

http://stadiumdb.com/competitions/stadium_of_the_year_2012

מאמן מכבי נתניה, טל בנין. ברני ארדוב
בנתניה מקווים כי האצטדיון ימשוך משקיעים חדשים. בנין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully