וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין הגיעה להסדר עם מחמוד עבאס, שישוב לשחק

12.2.2013 / 22:58

עבאס שלא שיחק כחודש לאחר שסירב לוותר על מחצית משכרו, ישוב לסגל. גורם בהנהלה: "חשוב שנגיע לשפיות כלכלית"

לאחר מספר שבועות בהם לא שיחק במדי בני סכנין בגלל סכסוך בנוגע לחוזהו, הגיע הערב (שלישי) מחמוד עבאס להסדר עם הנהלת בני סכנין, לפיו יקצץ מעט משכרו על מנת לעזור לקבוצה, וכעת, אחרי מתיחות ארוכה, צפוי השחקן לחזור לרוטציה של הקבוצה ולשוב לפעילות. כזכור, הנהלת סכנין דרשה לפני כחודש מעבאס לקצץ בחמישים אחוז ממשכורתו אך השחקן סירב בתוקף, מה שיצר מצב לא פשוט בין שני הצדדים.

מחמוד עבאס שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יכול לרדת מהיציע. עבאס/אדריאן הרבשטיין

כעת, לאחר פגישה בין הצדדים, הושגה סולחה וכן הסדר לפיו עבאס לא יקצץ חמישים אחוז אך כן יוותר על חלק משכרו. "הכי חשוב שהכל מאחורינו, שהסתדרנו ופתחנו דף חדש ושאני אתחיל לשחק", התייחס עבאס להסדר. בעקבות הסולחה, עבאס צפוי לחזור ולשחק כבר במשחקים הקרובים, כשהשאיפה שלו תהיה להציג יכולת טובה עד סוף העונה ולהוכיח להפועל תל אביב המחזיקה בכרטיס השחקן שלו שיש לו מקום בקבוצה.

בסכנין אף ינסו להגיע להסדר עם מקסים ז'וס כדי לשחרר אותו מהקבוצה תמורת פיצוי, כשבשלב זה הקשר הצרפתי שהוקפא מסרב לוותר על כל חלק משכרו. בהנהלה יבקשו להיפגש עם השחקן שוב בכדי לנסות ולשכנע אותו לקבל את העסקה. "אנחנו מרוצים מההסדר עם עבאס ומקווים שנגיע להסכם גם עם ז'וס",אמר גורם בהנהלה. "אחרי מועד ההעברות הנוכחי חשוב שנגיע לשפיות כלכלית".

מקסים ז'וס שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
לא מוכן להתפשר. ז'וס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully