וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מייקל בורן חתם בקליבלנד

12.2.2013 / 15:18

האינדיאנס ממשיכים להתחזק בלי הפסקה וצירפו את האאוטפילדר האיכותי. שטרסבורג מוכן לאתגר, ג'יטר חזר לרוץ

אחת הקבוצות הכי מעניינות בפגרת הבייסבול הנוכחית היא קליבלנד. האינדיאנס החלו עם החתמתו של טרי פרנקונה כמאמנם ופנו לחזק בצורה משמעותית את הסגל.

ניק סווישר, המגישים ברט מאיירס ודייסקיי מאטסוזקה, כמו גם מארק ריינולדס, הצטרפו לקבוצה מאוהיו וכעת היא זכתה לחיזוק משמעותי נוסף, בדמותו של מייקל בורן. האאוטפילדר, שמשחק בליגה מאז 2006 ועבר בפילדלפיה, יוסטון ואטלנטה, רשם בקריירה 27.2 אחוזי חבטה. הוא הופיע פעמיים באולסטאר (כולל בעונה שעברה), הוביל את ה-NL שלוש פעמים בגניבות בסיסים וזכה בכפפת זהב אחת. בורן יקבל 48 מיליון דולר לארבע שנים.

מייקל בורן אטלנטה ברייבס. GettyImages
עוד חיזוק לקליבלנד. בורן/GettyImages

אימוני האביב כבר איתנו וסטיבן שטרסבורג, שבמהלך השנה שעברה הוקפא על ידי וושינגטון במטרה לשמור עליו לעתיד, לאחר שעבר ניתוח במרפקו ב-2010, מוכן לאתגר המחודש: "אני מקווה להפוך לסוס העבודה של הרוטציה שלנו. 200 אינינגים זו המטרה הגדולה שלי העונה".

חדשות טובות מגיעות גם מכיוון היאנקיז, שם דרק ג'יטר הוותיק שב לאימונים ורץ בפעם הראשונה מאז נפצע בקרסול במהלך הפלייאוף האחרון. ג'יטר מקווה להיות בליינאפ של הקבוצה ביום פתיחת העונה, ה-1 באפריל: "קיבלתי אישור לעשות הכל, זה תהליך ואני חייב לחזור להשתמש ברגליים שלי", אמר השורטסטופ הנהדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully