וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "אם לא נהיה מאוחדים לא נצא מהתחתית"

12.2.2013 / 13:15

בקבוצה הגנו על ברונו פיניירו שספג ביקורות: "מפילים הכל עליו, צריך לתת לו גב". שטרית וחטיב עשויים לפתוח ברמת השרון

ברני ארדוב

אנשי מכבי נתניה שוחחו עם ברונו פיניירו וביקשו ממנו להתנתק מהביקורות שהופנו נגדו בימים האחרונים. הבלם שמע על הביקורות נגדו אך הבהיר כי הוא אינו מתרגש מהן וימשיך לעבוד קשה כדי לעזור לקבוצה. גם חלק משחקני הקבוצה זעמו על היחס לפורטוגלי ואמרו כי במשחק שהקבוצה ספגה חמישה שערים אי אפשר להפיל הכל על שחקן אחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תחיל להזכיר את הסיפור שהיה עם דריוס פטרשאק". פיניירו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה מתחיל להזכיר את הסיפור שהיה עם דריוס פטרשאק", אמר שחקן בקבוצה. "מגיע שחקן חדש מארץ זרה שצריך להתאקלם ומתחילים להפיל עליו הכל, רואים על ברונו שהוא שחקן טוב, צריך לתת לו גב". שחקן אחר אמר: "גם את צ'ראן אהבו לקטול עוד לפני שהוא שיחק משחק אחד ואמרו שחייבים לשחרר אותו, והיום הוא התגלית שלנו. ברונו שחקן טוב, נכון שחייב לעבוד על התיאום בהגנה אבל אם לא נהיה מאוחדים לא נצא מהתחתית".

בצד המקצועי המאמן טל בנין העדיף שלא לשטוף את השחקנים ובקבוצה מאמינים כי הקבוצה תחזור למסלול חיובי אחרי ההפסד לבני יהודה. בנתניה מסמנים את המשחק מול רמת השרון בשבת כמשחק קריטי מאוד כשניצחון ירחיק את הקבוצה משמעותית מהקו האדום. לפי האימונים לא ברור עדיין אם בנין ישנה משמעותית את ההרכב אך ככל הנראה אורי שטרית יחזור להרכב על חשבונו של עמרי בן הרוש או עידו לוי. גם עלי חטיב עשוי לקבל את המקום בהרכב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully