וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן עזרא: "לא יהיה נכון כרגע לדבר על אליפות"

12.2.2013 / 10:15

קשר מכבי חיפה דיבר על הפער ממכבי תל אביב והשינוי תחת אריק בנאדו: "חדר ההלבשה מצוין, כיף לבוא לאימונים"

מכבי חיפה קיימה הבוקר (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ החשוב נגד בני סכנין ביום שבת הקרוב (19:30). הקבוצה של אריק בנאדו מגיעה למשחק לאחר ניצחון הבית המשכנע 0:4 על עירוני רמת השרון, כאשר אמש קיים המאמן אריק בנאדו אסיפה לשחקני הקבוצה ואמר להם: "שיחקנו מעולה. המחליפים שנכנסו היו טובים והשפיעו על המשחק. הם לא הורידו הילוך במשחק. אלה שפתחו אחרי הרבה זמן היו טובים מאוד. אנחנו קבוצה חזקה, טובה ובריאה. שכל אחד ימשיך לתת מאה אחוז, רק ככה נצליח. אני גאה בכם". בעקבות ההפסד של הפועל תל אביב אמש בדרבי, ניצבים הירוקים במקום השני בטבלה, מרחק שמונה נקודות מהמוליכה מכבי תל אביב.

אייל משומר שסובל משבר ביד, לא ערך את אימון הבוקר. אביחי ידין ששבר את האגודל צפוי לחזור לפעילות בעוד כשבועיים וחצי. אריק בנאדו מתכוון שוב לערוך רוטציה בהרכב לפי אימון הבוקר, אך טרם תורגל ההרכב הראשון, כשבנאדו חילק את השחקנים לשלוש קבוצות וערבב בין שחקני ההרכב. יחד עם הזאת נראה כי דקל קינן יחזור להרכב, ובסך הכל מתכוון המאמן לערוך במסגרת הרוטציה לפחות שני שינויים.

השוער ניר דוידוביץ' ממשיך להתאמן עם הקבוצה אך עדיין לא ידוע מתי והאם יחזור העונה לפעילות: "חזרתו עדיין מתעכבת, הכל תלוי בו", אמרו במועדון.

ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה. קובי אליהו
"הכל תלוי בו". דוידוביץ' הבוקר באימון/קובי אליהו

מי שהתייצב אל מול העיתונאים היה הקשר חן עזרא שאמר: "אחרי המשחק נגד בני יהודה זה היה מבחן חשוב עבורנו נגד רמת השרון כדי לראות איך אנחנו משחקים אחרי הפסד, חשוב שהראינו שאנחנו מתאוששים וזה מוכיח שאנחנו קבוצה חזקה".

על הניצחון הגדול של מכבי תל אביב בדרבי הוסיף השחקן שהגיע מנתניה: "באמת שמגיע למכבי תל אביב את כל המחמאות, הם קבוצה חזקה כל העונה, לא סתם הם נמצאים איפה שהם נמצאים. המטרה שלנו היא להוציא כמה שיותר נקודות עד סוף העונה. אנחנו לא מפחדים לדבר על אליפות, אבל לאור איך שפתחנו את העונה, והעבודה שאנחנו שמונה נקודות ממכבי, זה לא יהיה נכון להגיד שאנחנו רצים לאליפות".

חן עזרא שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
חן עזרא: "חדר ההלבשה שלנו מצוין"/קובי אליהו

הרצף הנהדר של חיפה עורר לא מעט תהיות על מה היה קורה אם הקבוצה הייתה פותחת את העונה בצורה סבירה, ועל כך הוסיף עזרא: "ברור שחושבים ומצטערים על פתיחת העונה, אי אפשר להיות חזירים, אף אחד לא האמין שאחרי הפתיחה הזאת נהיה איפה שאנחנו עכשיו. אנחנו שמחים בחלקנו ורוצים רק להמשיך לנצח".

על השינוי תחת אריק בנאדו אמר הקשר: "חדר ההלבשה שלנו מצוין, כיף לנו לבוא לאימונים, אריק יודע לדבר עם השחקנים, להסביר לנו מה לעשות על המגרש. אני מאוד מחובר אלינו ואנחנו אליו, ומקווים להמשיך בדרך הזאת. מאז שאריק הגיע אני לומד לשחק בתפקידים חדשים. הייתי רגיל לשחק רק בכנף שמאל ובאמצע, היום אני משחק גם בכנף ימין. כשראיתי את האימונים שלו ואת המשחק הראשון והשני ידעתי שאנחנו הולכים לנצח, נקווה רק שנמשיך ככה. מתחילת השנה עד לעכשיו התקדמתי מאוד, אבל יש לי הרבה לאן להתקדם, אני לא קרוב לשיא היכולת שלי, אני כל הזמן מתקדם ומשתפר, גם המספרים שלי השתפרו, אני צריך לדעת לסיים יותר טוב ומקווה שבסוף השנה אני אהיה מרוצה מהמספרים שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully