וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 0:2 מדהים לווסט ברומיץ' בחוץ על ליברפול

מערכת וואלה! ספורט

11.2.2013 / 23:53

סטיבן ג'רארד החמיץ פנדל בדקה ה-77 והמייטי רדז נענשו במהרה עם שערים של גארת' מקולי (81) ורומלו לוקאקו (90)

ספורט 2
שחקני ווסט ברומיץ' חוגגים. GettyImages
ברומיץ' מהממת את אנפילד/GettyImages

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות ומצוינות, 2:2 בחוץ גם מול ארסנל וגם מול מנצ'סטר סיטי, שהגיעו מיד לאחר חמישייה גדולה מול נוריץ', בליברפול היו בטוחים שהם עולים על דרך המלך אל הצמרת.

הערב (שני), הם קיבלו סטירת לחי מצלצלת, בדמות הפסד ביתי כואב 2:0 לווסט ברומיץ', שהגיעה לאנפילד עם שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות וללא ניצחון ב-2013, אבל הדהימה את המייטי רדז ואף חלפה על פני ליברפול בטבלה. ווסט ברום שמינית עם 37 נקודות, ליברפול תשיעית עם נקודה פחות. אגב, גם בסיבוב הראשון ווסט ברומיץ' ניצחה את ליברפול, 0:3 וזה דאבל ראשון לקבוצה מפרברי ברמינגהאם על הקבוצה מהמרסיסייד מאז עונת 1966/7.

סטיבן ג'רארד ליברפול מול גרהאם דוראס ווסט ברומיץ' אלביון. רויטרס
ג'רארד פישל, גרהאם דוראס וברומיץ' הענישו/רויטרס

שלושת משחקי הבית האחרונים של ליברפול בליגה הסתיימו בניצחונות ועם מאזן שערים פנטסטי של 0:12 וכאשר בדקה ה-77 לואיס סוארס עשה עוד אחת מההצגות שלו וגרם לשופט ג'ונתן מוס להצביע על הנקודה הלבנה, הקהל באנפילד וברנדן רוג'רס היו בטוחים שהסכר נפרץ. סטיבן ג'רארד בעט פנדל לא רע בכלל, אבל בן פוסטר הדף מהפינה בצורה אדירה והשאיר את התוצאה מאופסת. פנדל רביעי ברציפות שליברפול מחמיצה באנפילד בליגה, פנדל שלישי מתוך שבעת האחרונים שג'רארד לא כובש.

העונש הגיע מהר מאוד. חלפו ארבע דקות בלבד וכריס בארנט מצא עם כדור קרן את ראשו של גארת' מקולי וזה נגח פנימה כדי לקבוע יתרון מדהים לאורחים. זה לא נגמר שם ובעוד ליברפול תוקפת בחמת זעם, מתפרצת קטלנית הסתיימה ברגליים של רומלו לוקאקו והוא הכפיל, כדי לקבוע 0:2 מפתיע מאוד בסיום. ניצחון שני ברציפות לווסט ברומיץ' באנפילד, לראשונה מאז 1936-38.

ג'יימי קראגר השתווה הערב לפול סקולס עם 497 משחקי פרמיירליג, במקום השמיני ברשימת השיאנים, אותה מוליך ריאן גיגס עם 611 (הויד עוד נטויה). גם החבר רובי פאולר הגיע לאנפילד על מנת לפרגן, כשהוא עוטה על עצמו את החולצה של הבלם הוותיק.

* במשחק שנערך הערב בליגה הספרדית ונעל את המחזור ה-23, נפרדו בטיס ו-ויאדוליד בתיקו 0:0. בטיס נותרה שמינית, עם 36 נקודות במאזנה. ויאדוליד, משורותיה הורחק בצהוב שני אנטוניו רוקאבינה בדקה ה-75, חלפה על פני סביליה והיא במקום העשירי, עם 30 נקודות. אנטוניו אמייה המארח הורחק גם הוא בצהוב שני, ממש בדקה ה-90.

בן פוסטר שוער ווסט ברומיץ'. GettyImages
הצלה של משחק. פוסטר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully