וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מייקל ויק ממשיך בפילדלפיה

11.2.2013 / 19:13

האיגלס החתימו את הקוורטרבק לעונה נוספת והוא יהפוך לשחקן חופשי ב-2014. מינסוטה שוקלת טרייד על פרסי הארווין

העונה החולפת של פילדלפיה לא הייתה טובה, בלשון המעטה. האיגלס סיימו במאזן נורא של 12:4, הגרוע ביותר שלהם מאז 1998, כאשר הם בין היתר מפסידים שמונה משחקים רצופים.

העונה הגרועה הזו הובילה לזעזוע עמוק בדמות פיטוריו של אנדי ריד, שהגיע לקבוצה לאחר אותה עונה ב-1998 והחלפתו בצ'יפ קלי, שאימן עד לאחרונה את אורגון. ההחלטה הראשונה של קלי לא הייתה פשוטה, אבל הערב (שני) הוא החליט - מייקל ויק ממשיך כקוורטרבק, לפחות לעונה נוספת, כך פורסם בארצות הברית.

מייקל ויק שחקן פילדלפיה איגלס. Mike Ehrmann, GettyImages
צ'יפ קלי הולך איתו. ויק/GettyImages, Mike Ehrmann

ויק הצטרף לאיגלס ב-2009, לאחר שהשתחרר מהכלא. מהר מאוד הוא השתלט על עמדת הקוורטרבק הראשון של הקבוצה, שהתפנתה לאחר שדונובן מקנאב נשלח בטרייד וקווין קוב התקשה לעמוד בציפיות. הפתיחה שלו הייתה מצוינת והוא נבחר לשחקן הקאמבק של השנה, אולם העונה החולפת לא הייתה מוצלחת במיוחד וויק נשלח בשלב מסוים לספסל לטובת ניק פולס הצעיר.

למרות זאת, החליטו בפילדלפיה להאריך את חוזהו של ויק לעונה נוספת, בה הוא יצטרך להילחם על מקומו. הוא עשוי להרוויח עד 10 מיליון דולר העונה. משמעות החוזה היא שבעונה הבאה השחקן יהפוך לחופשי, אבל לפחות כרגע כאמור, הוא נשאר בעיר האחווה.

שחקן מינסוטה וייקינגס פרסי הארווין חותך את הגנת דטרויט ליונס. Rick Osentoski, AP
בדרך לניו אינגלנד? הארווין/AP, Rick Osentoski

בניגוד לויק, מי שכלל לא בטוח שימשיך בקבוצתו הוא פרסי הארווין. על פי דיווחים, במינסוטה שוקלים לחפש טרייד על השחקן, כאשר אחת האופציות המועדפות היא ניו אינגלנד.

הווייקינגס לא אהבו את ההתפרצות של השחקן על המאמן לזלי פרייז'ר בנובמבר החולף, זאת לאחר שהוא נקלע לסכסוך בעבר גם עם המאמן הקודם בראד צ'ילדרס. על פי הטענות סביב הקבוצה, העימות עם פרייז'ר היה גם הסיבה בגינה השחקן הוצב באופן פתאומי ברשימת הפצועים במהלך העונה.

ניק בארנט בפאלו בילס. Brody Wheeler, GettyImages
מהפכה בבפאלו. בארנט בחוץ/GettyImages, Brody Wheeler

בפאלו האמינה בעונה שעברה שההגנה תיקח אותה רחוק ולצורך כך, הבילס אפילו החתימו את מריו וויליאמס. הציפיות היו רחוקות מלהתממש, הבילס סיימו במאזן 10:6 וספגו אינספור נקודות.

המאמן החדש דאג מארון החליט לבצע סוג של מהפכה והצעד הראשון היה שחרורם הערב של שניים משחקני ההגנה הוותיקים של הקבוצה, הליינבקר ניק בארנט והסייפטי ג'ורג' ווילסון.

שני השחקנים בני 32 ובעוד בארנט שיחק שנים ארוכות בגרין ביי והגיע לבילס ב-2011, ווילסון שיחק בקבוצה מצפון מדינת ניו יורק מאז שהגיע לליגה ב-2005 והוא שימש כאחד הקפטנים של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully