וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון חולדאי: "מרתון תל אביב חשוב לא לעיר, אלא למדינה"

11.2.2013 / 12:16

ראש עיריית תל אביב-יפו השתתף במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המרתון ותהה: "איך מוציאים אנשים מהבתים לעודד?"

במתחם התחנה בתל אביב נערכה היום (שני) מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת מרתון תל אביב, שייערך השנה ב-15 למרץ. ראש העיר רון חולדאי, מנהל מחלקת הספורט בעיר מוטי אמברם ויו"ר ועדת הספורט אלון סולר התגאו במה שאמור להיות אירוע הריצה הגדול ביותר אי פעם בארץ, בו צפויים להשתתף 35 אלף רצים. בריצה למרחק המלא (42.2 קילומטרים) צפויים להשתתף קרוב ל-2,000 רצים.

בסך הכל יתחרו בשבעה מקצים במסגרת אירועי מרתון תל אביב, מהריצה למרחק המלא, עד לריצת 420 מטרים לילדים, כולל מקצי רולר בליידס ואופני יד. ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, התייחס להכנות לקראת מרתון תל אביב החמישי (מאז שחודש) וסיפר כי הבעיה היחידה שהוא צופה קשורה ככל הנראה לתרבות הספורט של הצופים. "הבעיה היחידה שאני חושב עליה ומשתף אתכם, התקשורת, היא איך להוציא את האנשים מהבתים כדי לעודד ברחובות. זה משהו שאני כבר חושב עליו חמש שנים ולא מצליח להגיע לפיתרון", אמר חולדאי ורמז על תרבות העידוד בריצות המרתונים בערים גדולות באירופה כמו ברלין ופריז. בנוסף אמר חולדאי: "זה יהיה המרתון הכי גדול שהיה כאן אי פעם, ולמרות כל הבעיות שיוצר אירוע מסוג כזה, מדובר באירוע חשוב לא לעיר אלא לכל מדינת ישראל. זה אירוע ספורטיבי חשוב מאין כמוהו ואנחנו מקדישים לו את כל תשומת הלב".

לפי מנהל מחלקת הספורט בעיריית תל אביב-יפו, מוטי אמברם, תקציב מרתון תל אביב עומד על כ-12 מיליון שקלים, והפרס הראשון למנצח יעמוד על 15 אלף שקלים, מה שמלמד שאין כוונה להביא למרתון תל אביב רצי עילית מהעולם, אלא ליצור אווירה יותר עממית. בארבעת הימים שלפני הזינוק למרתון, יתקיים פסטיבל לייפסטייל ענק בכיכר רבין, שם יחולקו גם ערכות הרצים עבור עשרות אלפי המשתתפים.

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully