וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "מוחמד כליבאת בכושר שיא"

11.2.2013 / 7:34

בסכנין החמיאו לכובש הצמד בטדי, אבל היו מאוכזבים מהתיקו ("אצלנו הפראיירים מתחלפים"). חשש מהפציעה של אמבמבה

one

אכזבה גדולה נרשמה בבני סכנין אחרי ה-2:2 נגד בית"ר ירושלים אמש (ראשון) באצטדיון טדי. כזכור, הקבוצה כבר הוליכה 0:2, אבל שמטה את היתרון והסתפקה בנקודה בלבד. "פראיירים לא מתים וכנראה שאצלנו גם לא מתחלפים. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו שומטים כזה יתרון", אמר שחקן בקבוצה, "אסור שזה יקרה, במיוחד לקבוצת תחתית כמונו". בסכנין דחו טענות שהקבוצה ירדה לעמדה הגנתית מדי במחצית השנייה ושחקנים בקבוצה אמרו כי הייתה עייפות גדולה אצל השחקנים.

בהתאחדות לכדורגל קיבלו את דו"ח המשקיף מהמשחק אמש ושם צוינו שריקות הבוז של אוהדי סכנין בזמן ההמנון וכן העובדה ששבעה מאוהדיה נעצרו. בהתאחדות אין עדיין החלטה אךההערכה היא שסכנין תעמוד לדין.

מי שזכה למחמאות גדולות היה מוחמד כליבאת, שכבש צמד ראשון בקריירה בליגת העל ולא הפסיק להטריד את הגנת היריבה. "מוחמד בכושר שיא בחודש וחצי האחרון", אמר אחד מחבריו לקבוצה, "הוא מצוין ובמשחקים האחרונים הוא השחקן הכי טוב ביותר שלנו".

כליבאת עלה לשחק למרות פציעה ולחבריו אמר לפני המשחק כי לא היה מוותר עליו בשום מקרה. השחקן הצעיר, שמשמש חלק קבוע מהנבחרת הצעירה של ישראל וצפוי להיות מוזמן גם לסגל של גיא לוזון באליפות אירופה שתתקיים בישראל בקיץ, התייחס למשחק ואמר: "אנחנו מאוכזבים כי היינו צריכים לנצח. מבחינה אישית אני שמח שהבקעתי ושיחקתי טוב. הייתה לנו מוטיבציה ושיחקנו טוב".

שחקן בני סכנין, מוחמד כליבאת. ברני ארדוב
בסכנין אמרו: "הוא השחקן הכי טוב שלנו בתקופה האחרונה". כליבאת בדרך לשער הראשוןאתמול/ברני ארדוב

בסכנין מודאגים מאוד ממצבת הבלמים לקראת המשחק נגד מכבי חיפה לאחר שפיטר אמבמבה נפצע בברכו וקבוצה חוששים מהיעדרות ממושכת שלו . הבלם ייבדק בימים הקרובים ואז תתברר חומרת הפציעה. גם עלא אבו סלאח פצוע וסובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי. אבו סלאח לא היה אמור לשחק אתמול, אך הפציעה של אמבמבה שיבשה את התוכניות והוא נשלח לכר הדשא. בסיום המשחק סיפר שהוא סובל מכאבים חזקים. הבלם יעבור טיפולים השבוע ובסכנין מקווים שיהיה כשיר לשבת.

מלבד הצד המקצועי, בסכנין עסקו כמובן גם באירועים מסביב למשחק בבירה. ראש עיריית סכנין ומי ששימש שנים רבות כיו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, אמר: "יש חלק מהקהל שבא רק כדי לקלל והם לא חושבים שזה פוגע במועדון ובסמל. מי שלא יכול לשלוט בעצמו שלא יגיע. הקומץ בכל מחנות האוהדים של קבוצות בארץ מבריח משקיעים. היום ראינו ללא ספק שיפור ומגיע כל הכבוד לאיציק קורנפיין וארקדי גאידמק". על המשחק עצמו אמר גנאים: "בשתי מילים: יצאנו פראיירים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully