וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק: "ראיתי קהל שברובו תומך ומקבל שחקן מוסלמי"

בעלי בית"ר בסיום ה-2:2: "קבלת הפנים לקאדייב היא ההוכחה לרוח האמיתית של המועדון". חילופי דברים בין ח"כ טיבי למאבטח

צילום ועריכה: דרור פיקלני

אחרי כל ההכנות הבטחוניות והמתיחות ששררה לקראת המשחק בין בית"ר ירושלים לבני סכנין, על רקע הגעתם של צמד השחקנים הצ'צ'נים זאור סדאייב וג'יבראיל קאדייב, התנהל בסופו של דבר משחק מרתק, שהסתיים ב-2:2. מוחמד כליבאת כבש צמד לאורחים בדקות ה-27 וה-37, צמד שהדהים את יציעי טדי. אך במחצית השנייה עלתה בית"ר אחרת, וערן לוי (71) וסטיבן כהן (85) גרמו לקבוצות להיפרד עם נקודה כל אחת. סיפור המשחק הוא הופעת הבכורה של קאדייב, שנכנס בדקה ה-80.

"ראיתי קהל שברובו תומך ומקבל שחקן מוסלמי", אמר בסיום המשחק בעלי בית"ר ירושלים, ארקדי גאידמק. "יש אוהדים שלא מייצגים את רוב אוהדי בית"ר. אני מרגיש שיש לי תמיכה מהציבור בישראל. בזבתי הרבה זמן בבית"ר וגם הרבה כסף, ואני לא יודע מה יקרה בעתיד. קבלת הפנים שקאדייב קיבל היום היא ההוכחה לרוח ולאוהדים האמיתיים של בית"ר".

בעלי בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק עם בעלי קרית שמונה איזי שרצקי. ברני ארדוב
"אני מרגיש שיש לי תמיכה מהציבור בישראל. בזבתי הרבה זמן בבית"ר וגם הרבה כסף, ואני לא יודע מה יקרה בעתיד". גאידמק עם איזי שרצקי/ברני ארדוב

אלי כהן: "היו יותר מדי בזבוזי זמן, צריך לעשות לזה סוף"

במהלך המשחק ולפניו נעצרו שישה אוהדי סכנין בגין הפרות סדר. 80 אוהדים - רובם מהצד של סכנין - הורחקו, עוכבו ושוחררו. בסיום המשחק ספג חבר הכנסת אחמד טיבי קריאות מאוהדים. "אתה איש מלחמה ואנחנו הפראיירים", אמרו לו. "רק כאן אתה חבר כנסת". אחד ממקורבי טיבי צילם את התקרית, מה שגרם למאבטח לבקש מהמקורב להפסיק לצלם. טיבי התעצבן על המאבטח בנקודה זו ואמר לו: "במקום להשתיק את הגזענים זה מה שאתה עושה".

אלי כהן סיכם את המשחק ברגשות מעורבים, וסירב להתייחס למאורעות שמחוץ לתחום המקצועי: "אני מאוכזב מהמחצית הראשונה. לא הגענו למשחק, לא נלחמנו, לא רצנו. סכנין עקצה אותנו בשני שערים במחצית הזו. במחצית השנייה בקושי שיחקנו, זה לא כדורגל. היו יותר מדי בזבוזי זמן. צריך לעשות סוף לתופעה הזו, או להוסיף 10 דקות למשחק, ואז ליריב הבזבוזים לא ישתלמו. ננסה לעשות נקודות במקום אחר, אנחנו מאבדים יותר מדי נקודות לאחרונה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ח"כ אחמד טיבי,  לפני המשחק של בני סכנין מול בית"ר ירושלים. מור שאולי
"במקום להשתיק את הגזענים זה מה שאתה עושה". חבר הכנסת אחמד טיבי/מור שאולי

"אני מרוצה מהנקודה, בדיעבד", הוסיף השריף, "אחרי מה שקרה במחצית הראשונה, ואני מאוכזב מרמת המשחק. זה קורה. יש ימים שלא באים טוב למשחק, ואנחנו מקווים שהתקופה הזו תחלוף".

על קאדייב אמר כהן: "זה שחקן שעבר הכנה של כושר גופני, אך עדיין אין לו כושר משחק מתאים. לאט לאט הוא יקבל את הדקות שלו".

על העתיד הקרוב של המועדון: "המקום שלנו בפלייאוף העליון, אנחנו קבוצה טובה ונחזור לעצמנו. אולי נצטרך לעשות זאת בדרך הקשה".

כשנשאל על התנהגות שחקניו בסיום, כולל של דריו פרננדס, שלפי הדיווחים התפרע לאחר שריקת הסיום, אמר כהן בנחרצות: "אולי אני גם אלך לקהל וארגיע גם אותם. די. דברו על כדורגל".

ג'יבריאל קאדייב שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
השריף: "לאט לאט הוא יקבל את הדקות שלו". קאדייב בדרך לחבק את סטיבן כהן ב-2:2/ברני ארדוב

ערן לוי: "פשוט הלכתי על בעיטה ואני שמח שזה נכנס"

ערן לוי, שכבש את השער המצמק, אמר: "במחצית ראשונה הם יכולים היו לגמור את המשחק. הגענו ממש דרוכים, כנראה יותר מדי. חבל שזה קרה. במחצית שנייה היינו צריכים לנצח את המשחק, היינו עדיפים בכמה דרגות וחבל שזה נגמר ככה". על השער הנפלא - עוד שער נפלא שכבש - אמר לוי: "פשוט הלכתי על בעיטה, ואני שמח שזה נכנס".

על כל ההסחות מחוץ למגרש אמר לוי: "אין ספק שזה משפיע, אבל אנחנו מייצגים קבוצה, מועדון גדול. בתקופה האחרונה אנחנו לחוצים כי אנחנו תחת זכוכית מגדלת, וזה משפיע על כולם". על שריפת המועדון בבית וגן אמר: "זה כואב, וחבל. זה משהו שהוא כואב גם בשביל מאיר הרוש, אבל אני מאמין שהכל יהיה בסדר".

שר החוץ אביגדור ליברמן עם שחקן בית"ר ירושלים זאור סדאייב. ברני ארדוב
שר החוץ אביגדור ליברמן עם זאור סדאייב, לפני המשחק/ברני ארדוב

עידן ויצמן: "בסכנין אין ערבים, יהודים או צרפתים. כולם שווים"

"זו נקודה, אבל שילמנו על ההחמצות במחצית השנייה", אמר מאמן האורחת, שלומי דורה. "ידענו שהמשחק במחצית השנייה ייפתח בצורה אגרסיבית על ידי בית"ר. חיכינו להזדמנות לעשות את השלישי והחצמנו כמה מצבים של אחד על אחד. הגול הראשון שלהם הכניס את הקהל לטירוף והשני בכלל. יכול להיות שהנקודה משקפת".

על ההאשמות לפיהן בזבזו זמן, ענה דורה: "אף שחקן לא נשכב סתם. לכל אחד היה סיבה. לא היה משהו מכוון כי ידענו שאנחנו יכולים לכבוש עוד שערים. לא יודע אם לשמוח מהנקודה או לצאת מאוכזב כי הפסדנו שתיים. היתה אווירה תוססת, יותר מהרגיל. מבחינת כדורגל, באנו בתוכנית משחק מסודרת. אם הכדורים היו נכנסים בחצי השני הכל היה עובד כמו שצריך".

בלם סכנין עידן ויצמן: "תחושת פספוס זו לא מילה. אני מרגיש כאילו הפסדנו. בטח בהמשך עוד אעכל שיצאנו עם נקודה. ראו איך המשחק התפתח, כבשנו שני שערים מהירים והיו לנו עוד הזדמנויות של 100 אחוז גול, וכשלא כבשנו ספגנו שער שטותי. אני לא יודע אם אנחנו שווים פלייאוף עליון, אבל היו מגיעות לנו עוד כמה נקודות ומקווה שזה לא יחזור על עצמו. בסכנין אין כזה דבר ערבים, יהודים או צרפתים. כולם שווים".

שחקני סכנין, ביניהם עידן ויצמן, עולים למגרש באיצטדיון טדי לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"תחושת פספוס זו לא מילה. אני מרגיש כאילו הפסדנו" עידן ויצמן/ברני ארדוב
ג'יבראיל קאדייב שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
קאדייב כמעט נוגח את השוויון/ברני ארדוב
סטיבן כהן שחקן בית"ר ירושלים עם חן עזריאל. ברני ארדוב
סטיבן כהן נוגח את השוויון, חן עזריאל רץ לחבק/ברני ארדוב
אוהדי סכנין בטדי מול בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שישה עצורים. אוהדי סכנין בטדי/ברני ארדוב
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"לא הופענו למחצית הראשונה". אלי כהן/ברני ארדוב
שלומי דורה מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
"יכול להיות שהנקודה משקפת". שלומי דורה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully