וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דייסקיי מאטסוזקה עבר לקליבלנד

10.2.2013 / 21:52

היפני עזב את פנווי פארק וינסה לשקם את הקריירה באינדיאנס, שם חתם על חוזה מינור ליג. גם ג'ייסון ג'יאמבי הצטרף

בשנים האחרונות, את תפקיד החובט הייעודי (ה-DH) של קליבלנד מילאו בין היתר שני כוכבים וותיקים בדמות ג'ים ת'ומה וטראוויס האפנר. כעת, האינדיאנס מנסים את הטריק הזה פעם נוספת והקבוצה מאוהיו הודיעה על צירופו של ג'ייסון ג'יאמבי.

ג'יאמבי בן ה-42 חתם על חוזה מינור ליג ויגיע לאימוני האביב של קליבלנד, שם ינסה לקנות את מקומו בקבוצה. לאורך רוב הקריירה הוא שיחק בבסיס הראשון, אולם אם אכן יופיע לבסוף במדי קליבלנד, הרי שזה יהיה רק בתור DH.

ג'ייסון ג'יאמבי שחקן קולורדו רוקיז. Gene Puskar, AP
נשאר לו משהו במחסנית? ג'יאמבי/AP, Gene Puskar

לאחר קריירה עשירה, שהחלה באוקלנד אי שם ב-1995 ואשר במהלכה שיחק ג'יאמבי באייז שבע עונות וביאנקיז שבע עונות נוספות (הוא חזר לאייז לחצי עונה ב-2009), העביר ג'יאמבי את שלוש העונות האחרונות בקולורדו, כאשר ב-2012 הוא כמעט ולא זוכה לרגעים על המגרש.

על פי הדיווח ברשת 'פוקס ספורטס', הרוקיז אף הציעו לשחקן, שזכה בתואר ה-MVP בעונת 2000 והופיע חמש פעמים באולסטאר, להצטרף לצוות האימון של הקבוצה במהלך הפגרה הנוכחית, אך הוא העדיף לנסות להמשיך לשחק.

לאורך הקריירה, ג'יאמבי חבט ל-429 הומראנים (אחד בלבד בעונה שעברה), 1,405 הכנסות רצים ו-28.0 אחוזי חבטה. אחת הסגולות הגדולות שלו הייתה תמיד הסבלנות על הצלחת, מה שעזר לו לעלות לבסיס ב-40.3 אחוז מהמקרים. ב-2003 נקשר שמו לפרשת 'באלקו' והוא הואשם בשימוש בחומרים אסורים. השחקן עצמו הודה ב-2007 כי אכן הזריק לעצמו הורמון גדילה.

שחקן בוסטון רד סוקס דייסקה מאטסוזקה. Jim Rogash, GettyImages
יש לו עדיין מה לתרום? מאטסוזקה/GettyImages, Jim Rogash

שחקן נוסף שחתם על חוזה מינור ליג בקליבלנד הוא דייסקיי מאטסוזקה. המגיש, ששיחק בשש העונות שלו בליגה במדי בוסטון, עבר ניתוח טומי ג'ון ביוני 2011 ובעונה שעברה היה גרוע מאוד וסיים במאזן 7:1 ועם ERA של 8.28, ינסה לשקם את הקריירה במדי האינדיאנס.

הוא עשוי להרוויח עד ארבעה מיליון דולר, סכום נכבד אבל רחוק מהחוזה לו זכה כשנחת בפנווי כהבטחה ענקית: 52 מיליון דולר לשש שנים. המאזן של מאטסוזקה ב-MLB עד כה עומד על 37:50, עם ERA של 4.52.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully