וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאטור 88: אלכסנדר שלמנקו שומר על הכבוד הרוסי

בועז קורפל, אגו טוטאל

10.2.2013 / 15:05

האגדה מרוסיה ניצחה את מייקל פלקאו הברזילאי, טורניר משקל נוצה סיפק חימום הולם עם מקבץ אדיר של נוק אאוטים

התואר העולמי של בלאטור במשקל בינוני הונח על הכף באירוע בלאטור 88 ושני היריבים מברזיל ומרוסיה שנלחמו עליו, סיפקו את ההצגה הטובה בעיר. טרם כניסתם של השניים לכלוב העגול, נערכו ארבעה קרבות בשלב רבע הגמר של העונה השמינית במשקל נוצה. ברשימת שמונת הלוחמים שיצאו לדרך במטרה לזכות בפרס כספי של 100 אלף דולר ובקרב על האליפות, הופיעו כוכבים כמו מרלון סנדרו הברזילאי המסוכן ומייק ריצ'מן האמריקני המוכשר שסומנו כפייבוריטים להגיע אל הגמר.

צפו בתקציר הקרבות מתוך שידורי אגו טוטאל, שמעבירה את סבב בלאטור.

הערב נפתח בקרב בין אלכסנדר בזרה האמריקני עם השם הכי צרפתי בביזנס נגד ג'נאיר דה סילבה הברזילאי. על הנייר זה היה אמור להיות קרב מרתק וקשה בין השניים שהציגו מאזנים דומים. למרות זאת, בזרה סגר את הסיפור תוך דקה וארבעים שניות מפתיחת הקרב והכניע את יריבו הברזילאי בבריח יד שלא הותיר לו שום סיכוי. הסיפור של דה סילבה נגמר מהר ולא הספקנו ללמוד יותר מדי על יכולותיו, יתכן כי נשוב לראות אותו בהמשך אבל זה יקרה רק בעונה הבאה ועד אז יש לו המון זמן להתאמן ולחשוב על ההפסד המהיר בקריירה.

התקווה הברזילאית עברה לקרב השני בדמותו של פבריסיו גוריירו, אבל גם במקרה הזה היא הסתיימה בצורה כואבת עם הפסד בחניקת משולש בסיבוב השני. יריבו של גוריירו, מגומאדראסול קזבולייב יליד דגסטאן שברוסיה, הוכיח כי טכניקת הקרקע שלו אינה נופלת מזה של יריבו הברזילאי. במקרה הזה הקרב הגיע לסיבוב השני אבל כבר בחלוף דקה ו-15 שניות בסיבוב זה, הגיעה החניקה המדויקת של קזבולייב ששלחה את גוריירו להתנחם בזרועותיו הכואבות של חברו הברזילאי דה סילבה שהובס כמה דקות קודם לכן.

הקרב השלישי סיפק את הנוק-אאוט המרשים של הטורניר שהגיע שניות בודדות לפני צלצול הפעמון שבישר את סוף הסיבוב הראשון. מייק ריצ'מן חזר לזירה והפעם הוא נראה נחוש מתמיד להשלים את המלאכה שנקטעה בניסיונות הקודמים שלו להעפיל לראש הפירמידה במשקל נוצה. מולו ניצב יריבו האמריקני מיץ' ג'קסון שהגיע עם יומרות דומות אבל ההתקפה חסרת הפשרות של ריצ'מן לא הותירה לו סיכוי. ריצ'מן השתמש בכל כלי הנשק שעמדו לרשותו ובסוף ההפגזה הוא שלח בעיטה אדירה שפגעה בג'קסון ושיתקה את כל המערכות שלו בבת אחת. המהלך הסופי התרחש שלוש שניות בלבד לסוף הסיבוב ואפשר להניח בסבירות גבוהה כי גם אם ג'קסון היה שורד את הסיבוב הראשון, הוא היה נופל לקרשים בסיבוב השני.

הקרב הרביעי בטורניר בין מרלון סנדרו הברזילאי לאקופ סטפניאן הרוסי גרם לכאב ראש לשופטי הצד שניקדו אותו בדקדקנות מרובה. הקרב נמשך 15 דקות מלאות והיתרון בזירה עבר מצד לצד. היה זה מאבק קשוח בין שני לוחמים חזקים שעמדו במבחן הגבריות והקשיחות וקיבלו מהקהל ציון מלא אך השופטים היו חלוקים בדעתם. אחד השופטים סיכם את הקרב בשוויון 28:28 ואילו השניים האחרים העניקו בסופו של דבר את הניצחון לסנדרו שיצטרך להרבות במנוחה עד לחצי הגמר מאחר ויריביו עבור דרך קצרה יותר ולא ספגו נזקים משמעותיים.

מופע החימום הסתיים והזירה התפנתה להצגה הגדולה. התמונות של מעמד השקילה בין שלמנקו לפלקאו המחישו פעם אחר פעם שאין אהבה גדולה ביניהם לאחר הפגנת הזלזול הבוטה של פלקאו לשלמנקו. התקרית בשקילה לא התפתחה לתגרה או לקרב רחוב בין השניים בזכות שלמנקו ששמר על קור הרוח הרוסי שלו. פלקאו שניצב מולו כמקובל לאחר השקילה, קיבל לידיו טלפון סלולארי והחל לשוחח והפנה את גבו לשלמנקו לעיניהם ההמומות של כל הצופים ובמיוחד מול עיניו של ביורן רבני, הבוס של בלאטור.
שלמנקו לא שכח ולא סלח. הנקמה הגיעה 24 שעות לאחר מכן בדמות סדרת חינוך מבית היוצר הרוסי שלו. פלקאו ניסה להשיב מלחמה אבל העליונות של אלכסנדר "סטורם" שלמנקו לא הייתה מוטלת בספק. מה שכן היה מוטל, זה הגוף של פלקאו על הקרשים בסיבוב השני. שלמנקו יכול היה לו רצה להמשיך את סדרת החינוך ולסיים אותה בסדרת השפלות והתעללות, אך הוא חיסל את הברזילאי בחלוף 2 דקות ו-18 שניות בסיבוב השני והחגורה הגיעה לרוסיה כפי שהבטיח.

  • עוד באותו נושא:
  • בלאטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully