וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: "יש שחקנים לוזרים ששואפים לבינוניות"

10.2.2013 / 8:05

שחקנים בבאר שבע שוחחו בחדר ההלבשה אחרי עכו ("הגדלנו הפער מנתניה וסכנין") וגרמו לסערה: "איתם לא נגיע לכלום"

one

בהפועל באר שבע יצאו אתמול (שבת) שוב בתחושת החמצה, שרק העצימה את האכזבה שנוצרה בעקבות פיצוץ עסקת אנדריה קאלוג'רוביץ'. הבעיות בחלק ההתקפי יצרו בעיה לא קטנה עבור הקבוצה של אלישע לוי, ששואף להתקדם לפלייאוף העליון ונעצר בכל פעם שהקבוצה נמצאת מרחק נגיעה משם. החלוץ עידו אקסברד רתח על ההאשמות בנוגע לבעיות בחלק ההתקפי ואתמול צייץ בטוויטר: "תפסיקו לבלבל את המוח על החמצות. עדיף להחמיץ מאשר לא להגיע למצבים. כשהראשון יכנס זה יתפוצץ". בקבוצה לא אהבו את ההערה ("הייתה צריכה להיכתב במועד אחר, לא מיד אחרי המשחק", אמר גורם בקבוצה), אבל נראה כי בעיה אחרת העסיקה אותם אתמול.

אלישע לוי, מאמן הפועל באר שבע. מגד גוזני
מתרחק מהפלייאוף העליון. אלישע לוי/מגד גוזני

מתברר כי חלק משחקני הקבוצה שוחחו אתמול בחדר ההלבשה בנוגע למצב הקבוצה, וכשתוכן השיחה דלף החוצה הדבר הצליח להרתיח חלק מהשחקנים. אחד מאותם שחקנים פתח את השיחה ואמר: "נקודה זה טוב. הפער מנתניה גדל לשש", תוך שאחד מחבריו לקבוצה מסכים עימו והוסיף: "גם הפער מסכנין גדל".חלק מהשחקנים ששמעו את השיחה כעסו. אחד מהם אמר בצאתו מחדר ההלבשה: "הם שואפים לבינוניות ומתנהגים כלוזרים. לא יכול להיות שחלק מהשחקנים יצאו בתחושת החמצה, ואחרים יסתכלו למטה. ככה לא נגיע לכלום".

גורם במועדון הגיב אתמול על המחלוקת שנוצרה בעניין ואמר: "אם הדברים נאמרו, כנראה שיש בעיה. בכל מקרה, לוקח זמן לשנות תפיסה של שחקנים שרק בעונה שעברה עמדו לרדת ליגה. ועד כמה שידוע לי, אותם שחקנים שדיברו היה כאן גם אז". שחקן אחר הוסיף: "מי שחשב שהפנים שלנו לפלייאוף, קיבל היום סטירה. כדאי מאוד ששחקנים יתעוררו כשהם מדברים על מקום בשישייה הראשונה. אנחנו הולכים שני צעדים קדימה, ואחד אחורה. אם לא נעשה את הצעד השלישי, לא נוכל להגיע לשם". הקבוצה, אגב, מרוחקת כעת שלוש נקודות בלבד מרמת השרון (33 נקודות)שבמקום השישי (לבית"ר ירושלים שבמקום השביעי 31 נקודות ומשחק חסר) ו-12 נקודות מהקו האדום.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שלט בעד אופיר דוידזאדה ביציע הפועל באר שבע. רוני לבנה
אוהדי באר שבע תומכים בדוידזאדה./רוני לבנה

גורם: "דוידזאדה לא יקבל 100 אלף דולר"

אחד מנקודות האור בקבוצה היה השוער גליל בן שנן, ששוב הוכיח שהוא תחליף ראוי לאוסטין אג'ידה. יחד עם זאת, כשהשוער יחזור בקרוב מאליפות אפריקה הוא צפוי לחזור לשער. "הגענו להזדמנויות. רצנו, רצינו ונלחמנו, אבל הכדור לא נכנס. יש גם משחקים כאלה", אמר השוער. "הכדורים שהצלתי בחלק האחרון של המשחק הם חלק מהעבודה שלי, נשארתי ערני כי ראיתי את הנולד. בדרך כלל, כשקבוצה מחמיצה כל כך הרבה, היא גם חשופה למתפרצות ועקיצות. כמו כשניצחנו באשדוד והפלייאוף היה קרוב, כך גם במשחק הזה. התרחקנו מעט, אבל אם ננצח בשבוע הבא אני מאמין שהסיכוי יפתח מחדש. יש עוד משחקים והמאבק יהיה צמוד עד הסוף".

על השאלה מה הוא מרגיש לקראת שובו של אג'ידה ענה השוער: "מה זה אומר שאג'ידה חוזר? שנתאמן ביחד. המטרה שלנו השחקנים זה לעשות כאב ראש למאמן. אם הצלחתי בזה אז שמח, אבל לא אני צריך לענות על השאלה מי צריך לפתוח. תמיד אתן מאה אחוז בשביל הקבוצה".

בתוך כך, המגן אופיר דוידזאדה קיבל אישור לחזור לאימונים באופן קבוע והצדדים סיכמו שישובו לדבר על סוגיית החוזה שלו בתום העונה. דוידזאדה יקבל מענק שחרור בגובה 100 אלף שקל, כפי שמתחייב על פי ההסכם עימו. יחד עם זאת, בסביבתו של השחקן הבהירו בסוף השבוע כי לא יקבלו כל החלטה של המועדון, מלבד שדרוג משמעותי בחוזה שלו.

דוידזאדה דורש 100 אלף דולר לעונה, אך במועדון לא מתכוונים להציע לו את הסכום הזה גם בתום העונה. אלישע לוי הגיב: "ברגע שאופיר דוידזאדה היה בוועדת משמעת הסיפור מאחורינו מבחינתי. אופיר עשה החלטה לא נכונה כשהחרים את האימונים ולא הותיר ברירה. זה לא מקצועי שבן אדם לא מתאמן כל השבוע ונכלל בסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully