וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "ניצחון גדול וחשוב. יכולנו לכבוש יותר"

9.2.2013 / 21:38

מכבי חיפה חזרה למסלול עם 0:4 על רמת השרון, המאמן המרוצה החמיא לבוקולי: "הוא תופעה". טבק: "יצאנו בזול"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

מכבי חיפה חזרה הערב (שבת) למסלול הניצחונות והראתה שההפסד לבני יהודה היה מקרי, כשהביסה 0:4 את עירוני רמת השרון בקרית אליעזר וציינה את ניצחונה הגבוה ביותר העונה וה-500 שלה במגרש הביתי. דינו אנדלובו, יניב קטן (שגם החמיץ פנדל) ושלומי אזולאי עם צמד היו חתומים על השערים, שנותרו במקום השני וצימקו את הפער ממכבי תל אביב לחמש נקודות. עוד קצת לחץ על המוליכה לקראת הדרבי.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
מצב רוח טוב בקרית אליעזר. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

גוסטבו בוקולי: "הסיפור עם עטר כבר סגור"

אריק בנאדו אמר בסיום: "היינו צריכים לעשות את זה יותר קל. מעבר למצבים, הבקענו ארבעה שערים וזה הרבה, אבל היום אני מסתכל על משחק ההגנה שלנו. רמת השרון לא הגיעה למצב אחד בכל המשחק. יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר, אבל זה ניצחון גדול וחשוב. אני שמח שחזרנו למסלול הניצחונות".

על אחוז ניצול המצבים הנמוך של הקבוצה אמר המאמן: "אני שמח שהיום הכדור נכנס. נעבוד על זה כדי לשפר את המצבים באחוזים יותר טובים. אני מאמין גדול בשחקנים שלי. הם נותנים הכל, הם לומדים. אנחנו קבוצה חזקה".

בנאדו לא שכח את גוסטבו בוקולי, שישב ביציע אצל ראובן עטר והפך לשחקן משמעותי אצלו: "שיחקתי איתו, הוא תופעה שאין דברים כאלה. בכל משחק הוא נותן מעל 100 אחוז. הוא משחק עם לב גדול בשביל הקבוצה תמיד".

בוקולי עצמו אמר: "אני שמח שהוא מאמין בי ואני עושה בשביל לעזור לו ולקבוצה. אני תמיד פה כדי לעזור. הסיפור עם עטר כבר סגור. העיקר הוא שמכבי חיפה תמשיך בדרך הזאת".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה עם המאמן אריק בנאדו. אדריאן הרבשטיין
פרגונים הדדיים. אריק בנאדו עם גוסטבו בוקולי/אדריאן הרבשטיין

מאמן רמת השרון בני טבק אמר בסיום: "שיחקנו מאוד חלש. בעצם, מאוד חלש זו לא מילה. לא היינו בליגה שלהם בכלל. יצאנו בזול. הם שיחקו מצוין. אמרתי לשחקנים להתעורר מהחלום של מקום רביעי, אז עכשיו זה קרה. זה לא מקומנו. במשחק נתון דברים יכולים להשתנות. במשחק הקודם בינינו היה משחק שקול, אבל חיפה השתפרה מאז מאוד. פשוט לא הופענו. לא צריך להשתגע אחרי שאנחנו מקום רביעי ולא צריך להשתגע כשאנחנו במקום השישי. נעשה הכול במשחקים שנותרו העונה".

על היכולת של רועי לייבוביץ', שמנע תבוסה גדולה יותר וגם עצר פנדל, אמר המאמן: "לייבוביץ' שוער טוב, ובגלל זה הוא משחק אצלנו. לא צריך להשתגע אחרי שאנחנו מקום רביעי ולא צריך להשתגע כשאנחנו במקום השישי. נעשה הכל במשחקים שנותרו העונה".

בני טבק מאמן עירוני רמת השרון. אדריאן הרבשטיין
לא באותה ליגה. בני טבק/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully