וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ממן מחוץ להרכב, רוצ’לה ואלמוג כהן בפנים

אבוקסיס הפתיע ולא תירגל את ממן, אבל צפוי לעלות עם שני שחקני הרכש החדשים. באדיר כשיר, גם מור שושן בתמונה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עשרות אוהדים הגיעו הבוקר (שבת) לאימון הפועל תל אביב כדי לדחוף את הקבוצה לקראת הדרבי הגדול ביום שני נגד מכבי תל אביב. עוד בטרם השחקנים יצאו לאימון, הם נפגשו לראשונה עם חברי דירקטוריון הקבוצה שהגיעו הבוקר למתחם האימונים חודורוב, והציגו עצמם בפני השחקנים באופן רשמי לאחר השלמת החלק הראשון בעסקת טביב השבוע.

אנשי הדירקטוריון איחלו לקבוצה בהצלחה לקראת הדרבי, והבעלים חיים רמון אמר: "אנחנו לא נדבר על הדרבי, האוהדים שבחוץ עושים את זה טוב יותר מכל אחד אחר, ואני משוכנע שאתם מודעים לחשיבות המשחק הזה".

חיים רמון. יותם רונן
"לא נדבר על הדרבי". חיים רמון/יותם רונן

הבשורה היותר משמחת הגיעה מכיוון השחקנים. הקפטן וואליד באדיר והבלמים סאבו פאביצ'ביץ' ומור שושן ערכו אימונים מלאים. למרות זאת, המונטנגרי עדיין בספק למשחק. למעשה מי שעדיין נותרו פצועים הם גילי ורמוט וניר נחום, כשמלבדם כולם אמורים להיות כשירים למשחק החשוב ביום שני.

על פי האימון נראה שדויד רוצ'לה ובאדיר יפתחו במרכז ההגנה, אך גם מור שושן עדיין בתמונת ההרכב. בקישור יוסי אבוקסיס תרגל את אלמוג כהן, דג'מבה דג'מבה ורועי גורדנה, כאשר משמעות הדבר היא שחנן ממן צפוי לפתוח על הספסל. בחלק הקדמי אבוקסיס תרגל את שלושת השחקנים הקדמיים שלו טל בן חיים, עומר דמארי וטוטו תמוז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רועי גורדנה שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
נשאר בינתיים בחוץ. חנן ממן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully