וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הארכת חוזה ענקית לפליקס הרננדז

קינג פליקס וסיאטל הגיעו לסיכום והוא יישאר בקבוצה עד 2019, ירוויח 175 מיליון דולר ויהפוך למגיש העשיר ביותר בהיסטוריה

הסופרבול חלף לו והפוקוס בארצות הברית מתחיל לחזור אל הבייסבול, שם העונה החדשה תצא לדרך בעוד קצת פחות מחודשיים. הלילה (בין חמישי לשישי), נסגרה אחת העסקאות הגדולות בתולדות הליגה, כאשר על פי הדיווחים, סיאטל החליטה לשים את כל הביצים בסל של פליקס הרננדז ולהפוך אותו למגיש הכי עשיר בהיסטוריה.

קינג פליקס בן ה-26, שמשחק בסיאטל כבר משנת 2005 ועומד על מאזן של 76:98 ו-ERA של 3.22 בשבעה וחצי העונות שלו במארינרס, זכה להארכת חוזה לחמש שנים נוספות, בהן ירוויח 135.5 מיליון דולר. יחד עם החוזה הנוכחי שלו, שתקף לשנתיים הקרובות תמורת 39.5 מיליון, המשמעות היא שהרננדז יישאר במדינת וושינגטון עד 2019 לכל הפחות, ובסך הכל יקבל 175 מיליון דולר לשבע שנים, או 25 מיליון לשנה. הכי הרבה אי פעם למגיש.

פליקס הרננדז שחקן סיאטל מארינרס. Ted S. Warren, AP
יצטרך להחזיר את ההשקעה. הרננדז/AP, Ted S. Warren

החוזה החדש צפוי להיחתם סופית לפני אימוני האביב, שיפתחו בקרוב וסיאטל, כמו גם נציגיו של הרננדז, העדיפו שלא להגיב על הדברים עדיין. קינג פליקס היה אחד השמות החמים שהיו אמורים להפוך לשחקנים חופשיים לאחר עונת 2014, לצד ג'סטין ורלאנדר וקלייטון קרשאו, אלא שכעת הוא בחר לקשור את גורלו לזה של המארינרס וינסה להוביל אותם לאליפות.

כזכור, באוגוסט האחרון הגיש הרננדז את המשחק המושלם הראשון בתולדות המועדון, כאשר 12 הכשות שלו הובילו ל-0:1 על טמפה ביי. ב-2010 הוא זכה בתואר הסיי יאנג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully