וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד בראדשו שוחרר מניו יורק ג'איינטס

6.2.2013 / 22:34

שנה לאחר עזיבתו של ברנדון ג'ייקובס, נפרדו הענקים מהרץ שרשם את טאצ'דאון הניצחון בסופרבול 46. רוב ריאן בסיינטס

צפוי או לא? אחמד בראדשו, האיש שרשם את טאצ'דאון הניצחון של ניו יורק ג'איינטס בסופרבול 46, כבר לא בקבוצה. על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, בראדשו שוחרר מהג'איינטס ויחפש קבוצה אחרת, שנה לאחר שהענקים נפרדו מרץ אחורי אחר שלהם, ברנדון ג'ייקובס. בראדשו, 26, שיחק בג'איינטס שש שנים, ובעונה האחרונה נטל חלק ב-14 משחקים, בהם רשם 1,015 יארד ושישה טאצ'דאונים.

יחד עם בראדשו שוחררו גם הליינבקר מייקל בולי והתאקל ההגנתי כריס קנטי, שלא צפוי למצוא קבוצה חדשה. הג'איינטס נאבקים לשמור מקום מתחת לתקרת השכר, ולאחר תחזית של חריגה של כ-5 מיליון דולר, נאלצו להיפטר משחקני המפתח.

אחמד בראדשו שחקן ניו יורק ג'איינטס. Kathy Willens, AP
ניצח את הסופרבול, עכשיו ימצא קבוצה אחרת. בראדשו/AP, Kathy Willens

עוד חדשות מהליגה

מייקל ויק לא ישוחרר מפילדלפיה איגלס, מה שמבטיח לקוורטרבק שלושה מיליון דולר בעונה הקרובה. לקראת תום העונה שחלפה הועלו ספקולציות על טרייד של ויק, אבל הוא לא יוצא מעיר האחווה.

ג'ו פלאקו הבטיח וקיים. לאחר שקוורטרבק בולטימור טען בעונות האחרונות כי הוא קוורטרבק עלית בליגה, כעת, לאחר הזכייה בסופרבול, הוא דורש חוזה בגובה החוזים של הקוורטרבקים הטובים בליגה. פייטון מאנינג מרוויח 18 מיליון דולר לעונה, דרו בריס מקבל 20 מיליון לעונה ופלאקו רוצה משהו באזור.

ואם הזכרנו את בריס, הוא יקבל מתאם הגנה חדש לניו אורלינס - רוב ריאן, עד העונה בדאלאס. ריאן פוטר מהקאובויס מיד לאחר תום העונה הרגילה, לאחר שהקבוצה סיימה במאזן 8:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully